فشار روحی بالایی داشتم / مسابقات جهانی لندن تجربه مفیدی بود

ملی پوش شیرجه ایران گفت: بالا بودن سطح فنی مسابقات لندن باعث شد با فشار روحی بالایی در این مسابقات شرکت کنم و نتوانم توان واقعی ام را به نمایش بگذارم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، مجتبی ولی پور با بیان این نهایت تلاشم را برای کسب سهمیه المپیک انجام دادم و حتی برای رسیدن به این هدف نزدیک به ٣ ماه دور از خانواده و فشار سنگین تمرینات آماده سازی را تحمل کردم اظهار داشت: به شخصه تمام تلاشم را به کار گرفتم تا بتوانم با کسب سهمیه همه مردم ایران را خوشحال کنم ولی شاید قسمت نبود و من به اندازه کافی برای این مسابقات آمادگی نداشتم. ولی پور اضافه کرد: در مسابقات روز اول استرس زیادی داشتم چرا که برای اولین بار بود در مسابقاتی در این سطح شرکت می کمرد ولی در روز دوم با فشار کمتری مسابقه دادم ولی در اجرای حرکت دوم اشتباه کردم و امتیاز زیادی از دست دادم و همین باعث شد تا از حریفانم عقب بمانم.
ملی پوش شیرجه ایران تصریح کرد: به نظر من می توان با کار بیشتر فاصله خود را با کشورهای صاحب شیرجه دنیا کمتر کرد و امیدوارم فدراسیون با تداوم برنامه های حمایتی خود از شیرجه زمینه رشد و توسعه این رشته را بیش از پیش فراهم کند.
وی در پایان گفت: از مسئولان فدراسیون شنا به جهت اعتماد و سرمایه گذاری که روی من انجام دادند تشکر می کنم و امیدوارم در مسابقات آینذده بتوانم پاسخگوی محبت ها و حمایت های بی دریغ آنها باشم و اطمینان دارم ادامه این روند شیرجه می تواند این رشته را به رشته ای مدال آور و المپیکی تبدیل کند.

image_printپرینت مطلب