محسن رضوانی در گفت و گو با خبرنگار سرویس ورزشی برنا، درخصوص پخش زنده مسابقات واترپلوی توسعه جهانی که در کشورمان برگزار می شود، اظهارداشت: قرار است هفته آینده جلسه ای با نماینده صدا و سیما در این خصوص داشته باشیم. برگزاری این مسابقات بحثی ملی و حیاتی است چون ۱۲ تیم از اروپا، آمریکا، آسیا و آفریقا به ایران می آیند و اگر نتوانیم برای پخش این مسابقات به توافق برسیم که دیگر بحثی باقی نمی ماند.

وی ادامه داد: مسابقات فیناتراپی یک بحث ملی است. بعید می دانم که برای پخش این بازیها توافقی صورت نگیرد چون این مسابقات اعتبار زیادی برای ما به ارمغان می آورد که نه فقط برای واترپلو بلکه برای ورزش ایران مهم است. شاید در والیبال دو تیم مطرح به ایران بیایند اما این بار قرار است چندین تیم قدرتمند بیایند و این اعتباری بزرگ برای ورزش ایران است.

وی درباره اینکه آیا برای تیم ملی واترپلو سرمربی خارجی انتخاب خواهد شد یا نه؟ افزود: قطعا برای سرمربیگری واترپلو گزینه خارجی مدنظر داریم. طاهریان همیشه کنار تیم های ملی بوده و و به خوبی از وضعیت تیم ملی واترپلو آگاهی دارد. ما فکر کردیم با توجه به فاصله کمی که تا مسابقات داریم مربی جدید به زمان زیادی نیاز دارد که تیم را بشناسد به همین دلیل طاهریان فعلا سرمربی است اما به گزینه خارجی هم فکر می کنیم.

رضوانی درباره مسابقات بین المللی شنای دوبی، گفت: بچه ها در این مسابقات عملکرد بسیار خوبی داشتند. هم رکورد ملی شکسته شد و هم مدال به دست آوردیم. حضور در این مسابقات برای شناگران ما تجربه بسیار خوبی بود و مشخص شد بچه ها در شرایط خوبی هستند. ضمن اینکه این مسابقات اوپن بودند و دو تیم باشگاهی ما هم در این مسابقات درگیر شدند و این اتفاق خوبی برای ما بود.

وی افزود: رقابت های بعدی برای شناگران ایرانی مسابقات کازان است که بعد از آن رقابت های انتخابی المپیک داریم که برایمان اهمیت زیادی دارد.

رضوانی درباره اینکه آیا مسابقات آب های آزاد در سال ۹۴ لیگ دار خواهد شد یا نه؟ گفت: در تلاش هستیم که این اتفاق بیفتد تا به سود این رشته باشد.

رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو درباره محدودیت بودجه در این فدراسیون و راهکارهای فدراسیون در سال منتهی به المپیک، بیان کرد: بودجه کم شده اما ما با مساله بازاریابی هم مواجه هستیم. همایش بازاریابی که در وزارت خانه برگزار شد همایش بسیار خوبی بود و امیدوارم همین مسیر ادامه پیدا کند. ما ورزشی نیستیم که قهرمان شده باشد و در المپیک مطرح باشد به همین اسپانسرینگ داخلی برایمان آسان نیست. کاهش بودجه روی عملکرد فدراسیون تاثیرگذار خواهد بود اما همه تلاشمان را می کنیم که مشکلی پیش نیاید.

وی درخصوص برگزاری اردوی تیم ملی شیرجه در چین گفت: چندی پیش با آقای آرامی رییس کمیته تیم های ملی جلسه داشتیم که قرار شد تیم ملی شیرجه در چین اردو بزند. ما می توانیم دو شیرجه زن به المپیک بفرستیم که در این زمینه باید کمیته تیم های ملی هم تصمیم گیری کند که بحث بودجه در این زمینه تاثیرگذار است.

انتهای پیام