قاسمی: چیزهای بسیاری یاد گرفتم

دروازه بان دوم تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی جوانان جهان در پایان این تورنومنت گفت: این اولین تجربه من بود و در آن چیزهای بسیاری یاد گرفتم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ شایان قاسمی دروازه بان دوم تیم ملی واترپلو پس از کسب مقام هفدهمی در مسابقات قهرمانی جهان گفت: تلاش خود را کردیم. تیم های دیگر نسبت به گذشته تقویت شده بودند و با آمادگی فوق العاده ای در این رقابت ها حاضر شدند، اما نتیجه می توانست بهتر باشد.

قاسمی درباره بازی امروز برابر آفریقای جنوبی ادامه داد: بازی امروز هم خوب بود. آفریقایی ها در این مسابقه چیزی برای از دست دادن نداشتند و تمام تلاش خود را کردند اما ما بهتر بودیم و پیروز شدیم. در برابر مکزیک هم ما تیم بهتری بودیم اما استرس و کم تجربگی تیم ما و اشتباهات داوری باعث شد نتیجه دلخواه را نگیریم. از این جایگاه هم راضی نیستیم و معتقدم می توانستیم جایگاه بهتری کسب کنیم.

گلر دوم تیم ملی در پایان افزود: خیلی دوست داشتم بیشتر از این بازی کنم اما شرایط نبود و دقایقی کمی به آب زدم. این اولین تجربه من بود و در آن چیزهای بسیاری یاد گرفتم. بازی های تدارکاتی با کرواسی و ایتالیا واقعا تأثیر بی نظیری داشتند. یاد گرفتم چگونه درون دروازه بایستم. پس از بازی های تدارکاتی مقابل تیم های بزرگ حالا هنگام دروازه بانی تا حدودی تغییر سبک داده‌ام. امیدوارم در مسابقه های پیش رو زیر ۱۷ سال آسیا، زیر ۱۸ جهان، زیر ۱۹ آسیا و زیر ۲۰ سال دوره بعد از این تجربیات استفاده کنم و نتیجه بهتری بگیریم.

 

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.