قدردانی رضوانی از پیشرفت شناگر گلستانی

رئیس فدراسیون شنا از پیشرفت شناگران استانی بویژه هومر عباسی شناگر استان گلستان قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ بنا بر اعلام کادرفنی تیم ملی شنا با توجه به شرایط قرمز در بحران همه گیری کرونا و لزوم پرهیز از سفرهای استانی، رکوردگیری از شناگران مستعد جهت ارزیابی سطح کیفی توسط مربیان بومی و در استان های مختلف انجام شد.

در این راستا هومر عباسی از تیم کیان شنا استان گلستان ماده ۲۰۰ متر کرال پشت مسافت کوتاه را در زمان خوب ۲:۰۰.۹۲ شنا کرد. البته این زمان برای ثبت رکورد رسمی باید در شرایط استخر استاندارد و زیر نظر داوران رسمی تکرار شود.

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، با اشاره به پیشرفت شناگران استانی بویژه هومر عباسی و سایر شناگران استان گلستان گفت: خوشبختانه با تدبیر خوب کمیته فنی و کادرفنی تیم ملی شنا، شاهد بالارفتن انگیزه بین شناگران مستعد در استان های مختلف هستیم و هر روز خبرهای خوبی را از پایگاه های ملی و هیات های استانی می شنویم. مطمئنا فدراسیون شنا به طور دقیق وضعیت شناگران در شهرهای مختلف را رصد می‌کند تا شایسته‌ترین افراد در تیم ملی حضور یابند. پیشرفت شناگران در استان های مختلف بویژه هومر عباسی و سایر ورزشکاران استان گلستان شایسته تقدیر است و امیدوارم این شناگر جوان بتواند رکورد شنا خوب خود را در شرایط استخر استاندارد به صورت رسمی ثبت کند. باید از مجموعه کادرفنی و مربیان استانی بویژه مجموعه شنا استان گلستان تشکر کنم که با وجود تمام سختی های دوران کرونا و محدودیت های ناشی از آن با انگیزه و اراده برای پیشرفت تلاش می کنند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.