قدردانی سفیر اروگوئه از فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو

سفیر کشور اروگوئه در ایران با ارسال نامه ای رسمی از رگزاری هر چه بهتر پنجمین دوره رقابت های واترپلو توسعه جهانی فیناترافی از فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو ایران قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو، پنجمین دوره رقابت های توسعه جهانی واترپلو در حالی به پایان رسید که ایران اسلامی میزبانی ۹ تیم از ۴ قاره جهان را عهده دار بود و از ورزشکاران کشورهای مختلف در طول مدت اقامتشان به بهترین نحو ممکن پذیرایی کرد.

میزبانی مطلوب ایران در مسابقات جهانی فیناترافی باعث شد تا سفارت اروگوئه که یکی از تیم های حاضر در این بازی ها بودند و در راس آن سفیر این کشور در ایران با ارسال نامه ای مراتب قدردانی خود  را از فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو را اعلام کنند.

متن نامه سفیر کشور اروگوئه به شرح زیر است:

جناب آقای محسن رضوانی عزیز

ریاست فدراسیون شنا جمهوری اسلامی ایران

تیم ملی واترپلو اروگوئه یکی از تیم های حاضر در رقابت های فینا ترافی بود و اکنون لازم می دانم به دلیل میزبانی مطلوب پنجمین دوره این رقابت ها از سوی ایران به شما تبریک بگویم.

بازیکنان تیم اروگوئه از حضور در ایران بسیار خوشحال بوده و مهمان نوازی مردم این کشور را از ذهن خود دور نمی کنند.

میزبانی بسیار عالی ایران مورد توجه تیم اروگوئه قرار گرفت و به همین دلیل مراتب قدردانی صمیمانه خود را اعلام می کنم.

خوآن کارلوس اوجِدا

سفیر کشور اروگوئه

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خصوصی دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.