قرعه کشی مسابقات واترپلو قهرمانی رده‌های سنی آسیا فیلیپین اعلام شد/ همگروهی ایران و قزاقستان

پس از انجام قرعه کشی مسابقات قهرمانی رده های سنی آسیا 2024_ به میزبانی شهر کلارک فیلیپین تیم ایران در گروه B با تیم‌های مالزی، قزاقستان، سریلانکا و سنگاپور همگروه است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ قرعه کشی مسابقات واترپلو قهرمانی رده های سنی آسیا ۲۰۲۴_ به میزبانی شهر کلارک فیلیپین برگزار شد.

در این دوره از مسابقات ۱۰ تیم حضور دارند که در ۲ گروه ۵ تیمی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. پس از برگزاری قرعه کشی این مسابقات، تیم ملی واترپلو زیر ۱۸ سال ایران در گروه دوم (B) با تیم‌های مالزی، قزاقستان، سریلانکا و سنگاپور همگروه شد. همچنین در گروه A این مسابقات تیم‌های ازبکستان، چین، تایلند، ژاپن و عربستان صعودی با یکدیگر به رقابت میپردازند.

مسابقات قهرمانی رده های سنی آسیا ۷ الی ۱۹ اسفند سال ۱۴۰۲ در شهر کلارک فیلیپین برگزار می‌شود که طبق برنامه ریزی صورت گرفته رقابت‌های واترپلو ۱۳ الی ۱۹ اسفند ماه پیگیری خواهد شد.

گروه بندی مسابقات:

ردیفگروه Aگروه B
۱ازبکستانمالزی
۲چینقزاقستان
۳تایلندایران
۴ژاپنسریلانکا
۵عربستان سعودیسنگاپور

برنامه مسابقات:

۱عربستان_ازبکستانچین_ژاپنسنگاپور_مالزیقزاقستان_سریلانکاتایلند_ایران (استراحت)
۲مالزی_ایرانسریلانکا_سنگاپورژاپن_عربستان ازبکستان_تایلندقزاقستان_چین (استراحت)
۳عربستان _چین تایلند_ژاپنایران_سریلانکاسنگاپور_قزاقستانازبکستان_ مالزی (استراحت)
۴چین_تایلند ژاپن_ازبکستانقزاقستان_ایرانسریلانکا_مالزیعربستان_سنگاپور (استراحت)
۵ایران_سنگاپورمالزی_قزاقستانتایلند_عربستان ازبکستان_چینسریلانکا_ژاپن (استراحت)
۶۵A- 5B۴A- 3B۳A- 4B۲A- 1B۱A- 2B
۷L22_L23W22_W23L24_L25W24_W25

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: اردوی ترکیه زیر نظر جان اونسوی با کیفیت بالا در حال برگزاری است/ با نظر اونسوی دو شناگر به ارزروم اعزام شدند

رئیس کمیته فنی شنا در خصوص اردوی ترکیه ملی پوشان شنا ایران گفت: این اردو در شهر کوهستانی ارزروم ترکیه زیر نظر جان اونسوی مدیر فنی تیم‌ ملی شنا با کیفیت بالا درحال برگزاری است.

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.