قویدل: قهرمان هم نشویم چیزی را از دست نمی دهیم

امین قویدل یکی از آینده دارهای واترپلوی جوانان محسوب می شود که معتقد است کار کردن با مربیان داخلی کار بلد برای رقابت های فیناترافی تصمیم درستی است و به سود تیم ملی خواهد بود.
انسیه بحری/
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو، روزنامه گل نوشت:
می گوید برای نخستین بار است که به تیم ملی بزرگسالان دعوت شده اما قبلا در تیم ملی جوانان با وحید رضایی هم کار کرده است.
امین قویدل یکی از آینده دارهای واترپلوی جوانان محسوب می شود که معتقد است کار کردن با مربیان داخلی کار بلد برای رقابت های فیناترافی تصمیم درستی است و به سود تیم ملی خواهد بود.
این ملی پوش واترپلو درباره آخرین شرایطش در اردوهای تیم ملی برای مسابقات توسعه جهانی عنوان کرد: هر روز طبق برنامه تمریناتمان را پیش می بریم و خدا را شکر شرایط خوبی داریم. جو دوستانه ای در اردوی تیم ملی حاکم است و همه بازیکنان هدف مشترکی برای موفقیت دارند.
وی ادامه داد: هدفمان قهرمانی در مسابقات فیناترافی است اما اگر هم قهرمان نشویم مشکلی نیست و انگیزه خود را از دست نمی دهیم چرا که زحمت خود را کشیده ایم.
این قهرمان واترپلو که برای نخستین بار به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شده است، درباره استفاده از مربی خارجی می گوید: من قبلا با رضایی در تیم ملی جوانان کار کرده ام و از کادرفنی کنونی تیم ملی راضی ام چون فکر می کنم اگر می خواستیم برای مسابقات فیناترافی از مربی خارجی استفاده کنیم زمان کمی برای آماده سازی در اختیار داشتیم.
او افزود: مربی خارجی باید از شرایط ورزشکاران شناخت پیدا می کرد و تا این کار انجام می شد ما زمان را از دست می دادیم و به مسابقات جهانی نمی رسیدیم. به نظرم بهترین تصمیم همین استفاده از مربیان کاربلد ایرانی است.
قویدل با اشاره به مشکلات استخر بین المللی ۹ دی در ورزشگاه شیرودی تهران گفت: ما به شرایط استخر ۹ دی کاری نداریم و تمرینات خودمان را انجام می دهیم. برگزار کنندگان مسابقات هم کارهای تعمیراتی استخر را برای مسابقات انجام می دهند و مشغول نصب پروژوکتور و سیستم های گرمایشی هستند.
وی در خصوص حضور روانشناس ورزشی هم افزود: دو هفته قبل صحبت کردند که قرار است یک روانشناس به اردوها اضافه شود اما هنوز این صحبت عملی نشده است.

 

image_printپرینت مطلب