قویدل: هدف صعود به مرحله حذفی مسابقات جهانی است

ملی پوش واترپلوی جوانان ایران تاکید کرد این تیم تنها به دنبال صعود از مرحله گروهی رقابت های جهانی واترپلوی جوانان هستند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو؛ تیم ملی واترپلو زیر ۲۰ سال ایران به فاصله ۲ ماه تا آغاز رقابت های جهانی جوانان در قزاقستان تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی دنبال می کند.

امین قویدل با ابراز رضایت از وضعیت موجود در تیم ملی گفت: خوشبختانه با مشخص شدن کادر فنی جدید تیم ملی برنامه ها طبق روال و با نظمی خاص پیگیری می شود و بازیکنان نیز به تلاش خود برای حضور در مسابقات جهانی افزوده اند.

وی ادامه داد: هدف ما مشخص است، بازیکنان و کادر فنی در نظر دارند تا با ارائه بهترین عملکرد مقابل حریفان بتوانند از مرحله گروهی به مرحله حذفی مسابقات صعود کنند و به عقیده من می توانیم به این هدف در قزاقستان دست یابیم. ما برای رسیدن به این هدف تا آخرین لحظه با حریفان خود در قزاقستان خواهیم جنگید، فصل گذشته در ترکیه نتایج مطلوبی به دست نیامد اما امسال وضعیت بسیار متفاوت خواهد بود.

قویدل گفت: خوشبختانه نسبت به اکثر حریفان شناخت خوبی داریم هرچند هنوز از نحوه بازی تیم مکزیک اطلاع چندانی نداریم اما به احتمال فراوان می توانیم مقابل این حریف به برتری دست یابیم. ایران در گروه بسیار سختی قرار گرفته است، صربستان که خود مدعی قهرمانی است و استرالیا نیز همواره جز ۶ تیم برتر مسابقات بوده است. بنابراین ما باید به پیروزی در دیدار با آرژانتین و مکزیک فکر کنیم و در این صورت می توانیم به مرحله بعد صعود کنیم.

وی در پایان گفت: مطمئن باشید نتیجه ای که فصل قبل برای ایران به دست آمد امسال تکرار نخواهد شد و ما امیدواریم تا بتوانیم در بین ۱۰ تیم برتر جهان در مسابقات جهانی قزاقستان قرار بگیریم.

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب