کلاسهای داوری و مربیگری درجه یک شنا برگزار می شود

پس از وقفه ای سه ساله کلاسهای مربیگری و داوری درجه یک شنا از ١۴ اسفند در تهران آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، بکتاش قیدی سرپرست کمیته آموزش فدراسیون شنا با اعلام این خبر افزود: پس از وقفه ای سه ساله در جهت اهداف آموزشی فدراسیون شنا، کلاس مربیگری درجه یک شنا از ١۴ لغایت٢٣ اسفند در استخر٩ دی و کلاس داوری درجه یک از ١٧تا٢١ اسفند در استخرآزادی تهران برگزار می شود.

وی در ادامه به سطح فنی و کیفی این کلاسها اشاره کرد و گفت: تلاش کردیم در این کلاسها با هماهنگی های صورت گرفته از تمامی ظرفیتهای علمی و آموزشی با استفاده از عالی رتبه ترین و برجسته ترین مدرسان دانشگاهی کشور استفاده شود.

ملی پوش اسبق شنای ایران گفت: در دوره جدید مدیریتی تلاش کردیم نظام آموزشی فدراسیون شنا را با محوریت یکسان سازی سرفصل های واحدهای عملی وهمچنین تدوین سرفصل های واحدهای تئوری به سمتی سوق دهیم که بعد آموزشی در آن مطرح باشد.

سرپرست کمیته آموزش فدراسیون شنا در ادامه مهمترین اقدام در راستای نظام آموزشی مولد و پویا در شنای کشور را می توان بازنگری در شهریه کلاسهای آموزشی عنوان کرد و گفت: کمیته آموزش، دوره های مربیان مهد کودک را با نگاهی کودک محورانه در بعد آموزشی تدوین کرده است که همراه با دوره های باز آموزی وسایر برنامه های اجرایی سال ٩١ برگزار خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: فدراسیون شنا در جهت حمایت از طرح صبا و در جهت ارتقا سطح فنی مربیان این طرح برای نخستین بار یک دوره کلاس درجه یک شنا را در آموزش و پرورش برگزار کرد.

image_printپرینت مطلب