لغو مسابقات جهانی یونیورسیاد چین به دلیل شیوع کرونا

فدراسیون بین المللی ورزش‌های دانشگاهی (فیزو) اعلام کرد به دلیل شیوه بیماری کرونا بازی‌های تابستانی دانشجویان جهان (یونیورسیاد) Chengdu 2021 به سال 2022 موکول شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ فیزو و کمیته اجرایی بازی های دانشجویان جهان، کمیته برگزاری و فدراسیون ورزش های دانشگاهی چین توافق کردند سی و یکمین یونیورسیاد دانشجویان جهان که در ابتدا قرار بود در چنگدو ، استان سیچوان چین در آگوست ۲۰۲۱ برگزار شود به دلیل وضعیت جهانی COVID-19 و محدودیت های سفر بین المللی به سال ۲۰۲۲ موکول شود.

تاریخ جدید یونیورسیاد در جلسه کمیته اجرایی که در ماه می (اواسط اردیبهشت ماه سال جاری) برگزار می شود مشخص خواهد شد.

همچنین فیزو اعلام کرد این تصمیم FISU ، FUSC و کمیته برگزاری با هدف محافظت از ایمنی و سلامتی همه افراد درگیر از جمله ورزشکاران و شهروندان و فراهم آوردن استانداردهای این رویداد است.

لازم به ذکر است فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاهی فیزو اعلام کرد نام بازی های دانشگاه جهانی Chengdu 2021 FISU و آرم آن حفظ خواهد شد.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.