مجارستان قهرمان شد

مجارستان در بازی فینال موفق شد تیم مونتنگرو را از پیش رو بردارد و قهرمان واترپلوی مردان جهان شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ در آخرین روز از بازی های جهانی واترپلو دو تیم مجارستان و مونتنگرو در مسابقه ی فینال به مصاف یک دیگر رفتند که مانند بیشتر بازی های رو در وری این دو تیم این دیدار زیبا نیز با اختلاف یک گل به پایان رسید. در این بازی بسیار هیجان انگیز مونتنگرو دو گل عقب افتاده را در دقایق پایانی جبران کرد اما در فاصله ی نزدیک به یک دقیقه به پایان با دریافت گل امیدهای خود را از دست داد. از آن پس هم بهترین دروازه بان این دوره از رقابت ها “ویکتور نگی” مانع ثمر رساندن گل توسط یاران مونتنگرو شد و این دیدار با نتیجه ی ٨ بر ٧ به سود مجارستان به پایان رسید.
در بازی رده بندی این دوره از مسابقات نیز روز گذشته دو تیم قدرتمند کرواسی و ایتالیا به مصاف هم رفتند که در این دیدار قهرمان المپیک ٢۰١٢ کرواسی مانع از کسب هفتمین عنوان جهانی ایتالیا شد و با نتیجه ی ١۰ بر ٨ حریف خود را مغلوب ساخت.
اسپانیای میزبان نیز که برای کسب عنوان پنجمی تلاش می کرد با شکست ١۰ بر ٨ یونان موفق به کسب این عنوان شد.

*نتایج بازی های روز آخر واترپلوی جهانی:
مجارستان٨ – مونتنگرو٧
کرواسی١۰ – ایتالیا٨
اسپانیا١۰ – یونان٨
صربستان١٣ – استرالیا٧
جدول برترین تیم ها:
١. مجارستان
٢. مونتنگرو
٣. کرواسی
۴. ایتالیا
۵. اسپانیا
۶. یونان
٧. صربستان
٨. استرالیا

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

۲۵ بازیکن برای دور دوم تمرینات تیم ملی واترپلو به منظور آمادگی رقابتهای انتخابی جهانی دعوت شدند/ حضور جوانان در کنار بزرگسالان 

سرمربی تیم ملی واترپلو، ۲۵ بازیکن را برای دور دوم تمرینات آمادگی این تیم به منظور حضور در مسابقات انتخابی قهرمانی جهانی ( تورنمنت آستارا خان) دعوت کرد.