مجمع انتخاباتی هیئت شنای استان یزد برگزار شد

با برگزاری مجمع انتخابی هیئت شنا استان یزد، محمدرضا باغستانی به مدت چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیئت شنای این استان انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مجمع انتخاباتی هیات شنای استان یزد با حضور محسن سمیع زاده (دبیرکل فدراسیون شنا)، شریعتی (مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد)، حسینی (معاونت ورزش و جوانان استان یزد) و اعضای مجمع شنای استان برگزار شد.

در این جلسه، محسن سمیع زاده ضمن تاکید بر اینکه استفاده از تمام ظرفیت های قانونی در جهت رشد و توسعه ورزش از برنامه های اصلی فدراسیون شنا است، عنوان کرد: ما در تحقق فرموده رسول خدا در پرداختن به امر ورزش شنا کوتاهی کرده ایم. در صورتی که اگر قانون های حاکمیتی در خصوص نظارت کاربردی هیئت های استانی بر عملکرد فنی استخرها به صورت کامل تحقق یابد، رشد قابل توجهی در این رشته خواهیم داشت.

وی با تقدیر از فعالیت های هیئت شنای استان یزد در دوره گذشته خاطر نشان کرد: در این مدت جهش خاصی در شنا  وواترپلوی استان رخ داده است که باید این روند ادامه یابد.

شریعتی، مدیرکل ورزش و جوانان استان هم در این مراسم گفت: در کنار همه ی قوانین و برنامه های موجود مبحث خیرین ورزشی را باید جدی گرفت و با استعانت از کمک های ورزشی است که می توان رونق ورزش در بین آحاد جامعه را شاهد بود.

وی تاکید کرد: باید با جدیت بیشتر و استفاده از تمام ظرفیت استخرهای دولتی و خصوصی نتایج درخشان گذشته را تکرار و توسعه بخشیم.

در ادامه مجمع محمدرضا باغستانی تنها کاندیدای ریاست هیات ضمن ارائه گزارش مصور فعالیت کمیته های مختلف در این رشته ورزشی هدف از حضور و فعالیت در چهارسال گذشته را احیاء جایگاه استان به عنوان قهرمان واترپلو و شنای کشور یاد کرد و افزود: برای بازپس گیری این جایگاه راهی جز کار بر روی تیم های پایه ندیدیم. از این رو طی چهار سال گذشته با کشف استعدادهای نوجوان و جوان بومی توانستیم در حال حاضر در بین چهار استان برتر در رده جوانان باشیم و شناگرانی به تیم ملی معرفی کنیم.

باغستانی در بخشی از سخنان خود ضمن سپاس از همه ی مجموعه های خصوصی که طی این چهار سال حامی ورزش شنا و واترپلو بوده اند از باشگاه پیشگامان کویر به دلیل حمایتهای همه جانبه تشکر نمود.

وی بیان کرد: حضور تیم بومی واترپلو در لیگ دسته یک کشور ، همکاری بیشتر با حامیان مالی، معرفی ورزشکاران بیشتر به تیمهای ملی و توسعه این ورزش در شهرستانها در راس برنامه های خود برای چهار سال آینده برشمرد.

در پایان مجمع نیز با رای گیری صورت گرفته، محمدرضا باغستانی به مدت چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیئت شنا استان یزد انتخاب شد.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب