مجمع عمومی فدراسیون شنا برگزار شد

امروز (چهارشنبه) مجمع عمومی سالیانه فدراسیون شنا در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ صبح امروز(چهارشنبه) ساعت ۱۰:۰۰ مجمع عمومی فدراسیون شنا در محل آکادمی ملی المپیک با حضور نماینده‌های هیات های استانی و اعضا مجمع برگزار شد.

در این جلسه جناب آقای شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ، سرکار خانم مهین فرهادی‌زاد نایب رئیس کمیته‌ ملی‌ المپیک، جناب آقای احمد نامنی مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها به همراه محسن رضوانی رئیس، هادی بیداریان دبیر و محسن علی آبادی و شهرناز ورنوس نواب رئیس فدراسیون، روسا و نمایندگان هیات‌های شنا استانی، نمایندگان باشگاه‌ها و کمیسیون های مربیان، ورزشکاران و داوران حضور داشتند.

در ابتدا محسن رضوانی رییس فدراسیون با خیر مقدم به اعضای مجمع، مسئولان هیات‌های استانی و نمایندگان ارگان ها گزارش جامعی از فعالیت های انجام شده در سال ۱۴۰۲ در مجمع ارائه داد. رضوانی ضمن ارئه گزارش در خصوص کسب مدال‌های رنگا رنگ تیم‌های ملی شنا، شیرجه و واترپلو جوانان ایران در مسابقات قهرمانی رده‌های سنی آسیا که در ماه‌های پایانی سال ۱۴۰۲ اتفاق افتاد با اشاره به دغدغه مهم هیات های شنا استانی که نبود یک استخر در اختیار است از مسئولان ورزش کشور خواستار پیگیری این موضوع شد.

برنامه مجمع با ارائه گزارش حسابرس مستقل و خزانه‌دار ادامه پیدا کرد که بیلان مالی فدراسیون با اکثریت آرا مورد تایید قرار گرفت. در ادامه پس از ارائه گزارش کورش صبوریان بازرس فدراسیون کلیه اعضا مجمع به آن رای تایید دادند.

آئین نامه های مالی سال ۱۴۰۳، کمیته فرهنگی و تقویم عملیاتی فدراسیون در سال ۱۴۰۳ در این مجمع مورد بررسی قرار گرفت و با تایید اعضای مجمع تصویب شد.

همچنین با توجه به تغییر نام فینا به فدراسیون ورزش‌های آبی جهان با رای اعضا مجمع مقرر گردید نام فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو به فدراسیون ورزش‌های آبی جمهوری اسلامی ایران تغییر کند.

در ادامه تعدادی از روسای هیات‌های استانی در خصوص مشکلات و کمبودهای استان برای انجام فعالیت‌های خود در بعد قهرمانی و همگانی و پرورش استعدادهای موجود در رشته‌های آبی در سطح کشور مواردی را مطرح کردند.

در پایان جناب دکتر اسبقیان ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یارانشان و گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور آیت الله رییسی و تشکر و قدردانی از حضور مردم به ویژه جامعه ورزش کشور در انتخابات ریاست جمهور، از تلاش های رئیس و اعضای مجمع و در سالی که گذشت قدردانی کرد.

ایشان با اشاره به این موضع که مجمع فدراسیون بسیار خوب و مرتب بود بیان داشت که شخص وزیر محترم ورزش همواره نگاه ویژه و تخصصی به رشته‌های پایه دارند و پیگیر موضوع استخر برای هیات‌های شنا استانی نیز هستند. 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.