محب: همچنان پیگیر حضور واترپلو در تورنمنت انتخابی هستیم

رئیس کمیته فنی واترپلو گفت: از روز اول فدراسیون، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش مکاتباتی با فدراسیون جهانی داشتند تا رقابت انتخابی بین ایران و قزاقستان انجام شود و ما همچنان ناامید نیستیم و تلاش می کنیم.

معصومه کیانی/

به گزارش روابط عمومی فدراسین شنا، شیرجه و واترپلو؛ علی محب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اعلام تیم‌های حاضر در بازی‌های المپیک توکیو و بی‌توجهی به درخواست ایران مبنی بر برگزاری مسابقه تیم‌های واترپلوی ایران و قزاقستان گفت: خبر تصمیم فدراسیون جهانی را امروز شنیدم و حتما فدراسیون مکاتباتی درباره گرفتن چنین تصمیمی خواهد داشت. قرار بود دو کشور در بازی‌های المپیک توکیو شرکت کنند که ژاپن میزبان مسابقات بود و ما درخواست دادیم مسابقه انتخابی با قزاقستان برگزار شود تا تیم برتر به این بازی‌ها انتخاب و اعزام شود، اما نمی‌دانم چرا فدراسیون جهانی بدون اطلاع به ایران و ذکر دلیل چنین اقدامی انجام داده است.

وی ادامه داد: شاید کشوری میزبانی مسابقه انتخابی را نپذیرفته و یا دلیل دیگری باعث گرفتن این تصمیم شده است اما در هر حال باید به ما اطلاع می‌دادند. در این مسابقه انتخابی بازیکنان ما می‌توانستند بازی کرده و فارغ از هر نتیجه‌ای تلاش کنند. به هر حال از سوی فدراسیون کوتاهی صورت نگرفته و از روز اول فدراسیون، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش مکاتباتی با فدراسیون جهانی داشتند تا رقابت انتخابی بین ایران و قزاقستان انجام شود. من از این اتفاق خیلی ناراحت شدم، اما فدراسیون مکاتباتی انجام می‌دهد تا مشخص شود بر چه اساسی به واترپلو ایران شانس ندادند.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب