محسن جلیلی: عاشق توپ داخل آب شدم

از 8 سالگی به استخر کارگران اصفهان رفت و با شرکت در کلاس های آموزشی شنا، این ورزش را به خوبی فرا گرفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، از ۸ سالگی به استخر کارگران اصفهان رفت و با شرکت در کلاس های آموزشی شنا، این ورزش را به خوبی فرا گرفت. اما پس از مدتی رو به واترپلو آورد و یکی از بازیکنان تاثیرگذار لیگ برتر واترپلوی کشور شد، صحبت از محسن جلیلی ورزشکار ۳۱ ساله اصفهانی است، خبرنگار ما با وی مصاحبه ایی انجام داده که توجه شما را به این گفتگو جلب می نمائیم:
۱) محسن جان چه عاملی باعث شد که شنا را رها کنی و به واترپلو روی آوردی؟
پس از اینکه شنا را آموختم عاشق توپی که در داخل آب شدم و فهمیدم که ورزشی به نام واترپلو وجود دارد و من عاشق این ورزش شدم.
۲) مربیانی که با آنها کار کردید نام ببرید؟
در استخر کارگران اولین مربی ام فریدون جلیلی بود که به استخر اداره برق رفتم و تمرینات خود را زیر نظر اکبر فرخ نیا پیگیری کردم، مربی اصلی ام مرتضی شریعت می باشد، زمانی که ۱۶ ساله شدم به تیم ملی جوانان دعوت شدم که سرمربی این تیم حمید شب انگیز بود و پس از ۳۰ سال مقام نخست مسابقات آسیایی جوانان را با این تیم کسب نمودیم.
۳) در چه تیم هایی سابقه بازی دارید؟
نزدیک به ۱۲ سال در تیم ذوب آهن، ۴ سال تیم فولاد ماهان، ۲ سال تیم فولادمبارکه سپاهان و سال گذشته نیز در تیم نفت امیدیه بازی نمودم، امسال نیز با این تیم قرارداد دارم.
۴) چه عاملی باعث شده که اسپانسر برای تیم های اصفهانی در این سال ها نباشد؟
اصفهان همیشه یکی از قطب های واترپلوی کشور بوده و بازیکنان خوبی را در رده های مختلف به تیم های ملی تحویل داده است، در گذشته اسپانسرهای خوبی برای تیم های اصفهانی بودند، اما هرچه رو به جلو رفتیم حامیان در اصفهان ضعیف تر عمل کردند، در کل بگویم زمانیکه واترپلو همچون بسکتبال و والیبال در رقابت های بین المللی افتخارآفرینی نکند اسپانسری برای این رشته پا پیش نمی گذارند.
۵) یک آرزوی واترپلویی اگر دارید بگوئید؟
یکی از آرزوهای ورزشی ام در این ۱۴ سال که واترپلو بازی می کنم، این است که در مسابقات آسیایی بزرگسالان حضور داشته باشم، امیدوارم بتوانیم در رقابت های آسیایی شرکت کنیم و با مقام آوری اسپانسرها به سمت این ورزش بیایند.
۶) صحبت پایانی؟
امیدوارم برای حضور در لیگ برتر واترپلوی کشور، اسپانسر برای تیم اصفهان آید تا دوباره شاهد افتخارآفرینی ورزشکاران اصفهانی باشیم.

 

گفت و گو از سلطانی – روابط عمومی هیات اصفهان

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب