محسن سمیع زاده: با کمک وزارت ورزش یک کار تیمی انجام دادیم

دبیر کل فدراسیون شنا در ارزیابی خود از شرایط و کیفیت برگزاری دهمین دوره مسابقات واترپلو جام باشگاه های آسیا گفت: مسئولان وزارت ورزش خیلی به فدراسیون شنا کمک کردند تا میزبان شایسته ای برای این مسابقات باشیم و این موففیت حاصل یک کار تیمی است.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محسن سمیع زاده دبیر کل فدراسیون شنا در ارزیابی خود از شرایط و کیفیت برگزاری مسابقات واترپلو جام باشگاه های آسیا اظهار کرد: بنا بر نظر کارشناسان و حتی مدیر اجرایی کنفدراسیون آسیا، این دوره از نظر کمی بی نظیرترین مسابقات جام باشگاه های آسیا بوده است. در سال های قبل فقط چهار تیم شرکت می کردند ولی در این دوره از مسابقات هشت تیم حضور داشتند. خوشبختانه ایران تاکنون میزبانی خیلی خوبی داشته است. این میزبانی خوب نتیجه یک کار جمعی است. مسئولان وزارت ورزش، دکتر گودرزی و دکتر سجادی خیلی کمک کردند تا میزبانی شایسته ای داشته باشیم. تاکید می کنم که این میزبانی خوب نتیجه کار تیمی بوده است.
دبیر کل فدراسیون شنا عنوان کرد: سطح کیفی مسابقات خیلی بالا است. تیم آستانه ۷۰ درصد ترکیب تیم ملی قزاقستان را دارد و دو بازیکن شاخص روسی را هم در اختیار گرفته است. تیم های عربی هم از بازیکنان صربستانی و مجارستانی بهره می برند. افغانستان هر چند یک مقدار ضعیف است اما اولین دوره ای است که در مسابقات واترپلو شرکت می کند. همه تیم ها با تمام قدرت حاضر شدند.
محسن سمیع زاده درباره عملکرد تیم های ایرانی بیان کرد: تیم زرین معدن آسیا عملکرد خیلی خوبی داشته و تیم نفت امیدیه با تعصب و غیرت بازیکنان توانست به عنوان تیم دوم از گروه خودش به مرحله دوم برود. انتظار داشتیم که تیم نفت امیدیه فراتر از این ها ظاهر شود. امیدوارم تیم های ایرانی روی سکو بروند.
او خاطر نشان کرد: میزبانی این مسابقات در گرفتن میزبانی تورنومنت های دیگر برای ایران خیلی می تواند اثرگذار باشد. با برگزاری این مسابقات توانستیم مشکلات و نقص های استخر ۹ دی را به حداقل برسانیم. همچنین وقتی مسابقه ای در داخل کشور برگزار می شود، اصحاب رسانه و خبرگزاری ها معطوف به واترپلو می شود که این خود باعث توسعه این رشته ورزشی می شود. اکثر اصحاب رسانه در حال حاضر رشته ورزشی سنگین و جذاب واترپلو را پوشش می دهند. این مسابقات دید خوبی را از ایران به دنیا نشان می دهد. می توان نشان داد که ایران در برگزاری مسابقات نظام مند است و توانمندی بالایی دارد. وزارت ورزش و فدراسیون شنا یک کار تیمی را انجام دادند. من از همه کسانی که در برگزاری این مسابقات کمک کردند، کمال تشکر و قدردانی را دارم.
سمیع زاده تصریح کرد: یکی از نکات بارز این دوره از مسابقات پوشش خبری مناسب بود. فدراسیون شنا همواره برای برگزاری همه مسابقات تلاش کرده است. روابط عمومی فدراسیون و خیلی از همکاران ما تا نیمه های شب برای این مسابقات زحمت می کشند. به طوری که تمام اصحاب رسانه ها در داخل و خارج کشور این بازی ها را انعکاس می دهند و اخبار شفاف و روشنی از میزبانی ایرانیان نشان می دهند.
انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

سعادت: استقبال خوبی از ماراتن آب‌های آزاد کیش شد

رییس هیات شنا جزیره کیش ضمن ابراز خوشحالی از استقبال وسیع و گسترده شناگران از مسابقات آب های آزاد گفت: حدود ۱۵۰ شناگر به همراه سرپرست و مربی در این رقابت ها شرکت کردند که این موضوع بیانگر پیشرفت و آینده‌ای درخشان در رشته آب‌های آزاد است.