محمدرضا بادین رییس هیات شنا استان آذربایجان غربی شد

با برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت شنا استان آذربایجان غربی، محمدرضا بادین برای چهار سال به عنوان رئیس هیات شنا این استان انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مجمع انتخاباتی رئیس هیات شنا استان آذربایجان غربی با حضور محسن رضوانی رییس فراسیون، سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان استان و سایر اعضای مجمع روز پنجشنبه (۲۳ آذرماه ۱۴۰۲) در این استان برگزار شد.

در پایان این جلسه و پس از رای گیری از اعضای مجمع انتخابی، محمدرضا بادین توانست با کسب ۱۴ رای به مدت ۴ سال بعنوان رئیس هیات شنا استان آذربایجان غربی انتخاب شود.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: اردوی ترکیه زیر نظر جان اونسوی با کیفیت بالا در حال برگزاری است/ با نظر اونسوی دو شناگر به ارزروم اعزام شدند

رئیس کمیته فنی شنا در خصوص اردوی ترکیه ملی پوشان شنا ایران گفت: این اردو در شهر کوهستانی ارزروم ترکیه زیر نظر جان اونسوی مدیر فنی تیم‌ ملی شنا با کیفیت بالا درحال برگزاری است.

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.