مداحی فرد: نگاه ویژه دولتمردان به ورزش موجب توسعه سلامت می شود

رییس هیأت شنا استان فارس از رییس جمهور دولت تدبیر و امید خواست، نگاه ویژه ای به استان های برتر در زمینه ورزش داشته باشند و آنها را بیشتر حمایت کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو و به نقل از پایگاه تحلیلی خبری ورزش و جوانان استان فارس، محمد کاظم مداحی فرد در آستانه سفر هیات دولت به استان فارس بیان کرد : نگاه ویژه دولتمردان به ورزش موجب سلامت بیشتر جامعه می شود. حضور رییس جمهور و هیات دولت در استان فارس فرصتی است تا ضمن معرفی دستاورد های عرصه ورزش و جوانان استان،کمبود ها و نیازهای اساسی را به گوش آنها برسانیم.

مداحی فرد گفت: فارس استانی است که جاذبه گردشگری زیادی دارد و با توجه به این ظرفیت ها، تکمیل پروژه هایی نظیر دهکده المپیک و ورزشگاه ۵۰ هزار نفری میانرود می تواند میزبان بسیاری از رویداد های مهم بین المللی باشد که هم از نظر اقتصادی و هم از نظر فرهنگی به نفع فارس و کشور است .

وی خاطر نشان کرد: مجموعه های ورزشی در استان فارس با اعتبارات فعلی نمی توانند امور خود را اداره کنند و می طلبد رییس جمهور دستور فرمایند بسته های حمایتی متناسب با هر مجموعه در طول سال در اختیار آنان قرار گیرد.

رییس هیأت شنا استان اظهار داشت: فارس یکی از قطب های شنا در کشور به شمار می رود و بیش از هر نیازی احتیاج به داشتن دو استخر سر پوشیده ۵۰ متری استاندارد داریم تا بتوانیم روند روبه رشد و طلایی خود را در داخل و خارج از کشور ادامه دهیم.

مداحی فرد،ضمن تشکر از مسوولان اداره کل ورزش و جوانان و شهرستان شیراز بیان داشت: نماینده ولی فقیه در استان فارس،استاندار و شهردار نیز با حمایت خود نشان دادند که علاقه زیادی به ورزش دارند که جای تقدیر دارد.

بنا بر این گزارش، قرار است رییس جمهور و اعضای هیات دولت اردیبهشت ماه به استان فارس سفر کنند.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب