مراسم تشیع پیکر مرحوم ایرج رئوف آذر

مراسم تشیع پیکر ایرج رئوف آذر از قهرمانان و پیشکسوتان شنا و واترپلو ایران امروز در قطعه نام آوران بهشت زهرا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مراسم تشیع پیکر ایرج رئوف آذر از پیشکسوتان باسابقه شنا و واترپلو امروز(پنجشنبه) با حضور مسئولان فدراسیون، خانواده مرحوم و جمعی از قهرمانان و پیشکسوتان شنا، شیرجه و واترپلو در قطعه نام آوران بهشت زهرا برگزار شد.

ایرج رئوف آذر در طول دوران ورزشی خود مدال های متعددی در رشته شنا کسب و رکورددار چندین رشته شنا بود. او عضو تیم ملی واترپلو ایران نیز بود و به همراه این تیم موفق به کسب مدال برنز رقابت‌های قهرمانی آسیا در سال ۱۹۸۴ شد و همچنین به همراه این تیم به مقام چهارم بازی های آسیایی ۱۹۸۶ سئول دست پیدا کرد. رئوف آذر پس از دوران ورزشی خود در کسوت مربیگیری قهرمانان زیادی در رشته های شنا و واترپلو به دنیای قهرمانی معرفی کرد.

 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خصوصی دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.