مراسم قرعه کشی لیگ برتر واترپلو سال ۱۴۰۲ برگزار شد

مراسم قرعه کشی سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور در سال 1402 امروز(سه‌شنبه) با حضور مسئولان فدراسیون و نمایندگان 8 تیم حاضر در این رقابت ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ جلسه قرعه‌کشی سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور امروز سه‌شنبه (چهارم مهرماه ۱۴۰۲) با حضور مسئولان فدراسیون و نمایندگان تام الاختیار تیم های شرکت کننده در این مسابقات در محل سالن جلسات استخر ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار شد.

با توجه به اعلام آمادگی باشگاه‌ها، این رقابت ها با حضور هشت تیم به صورت رفت و برگشت پیش بینی شده است. طبق قرعه کشی انجام شده تیم‌ها حریفان خود را در هفته نخست دور رفت این مسابقات شناختند و تاریخ دقیق آغاز این مسابقات نیز در خبرهای بعدی از سوی سازمان لیگ اعلام خواهد شد.

استخر شهبد نوفلاح، پالایش نفت آبادان، دانشگاه آزاد اسلامی، رعد پدافند، نفت و گاز امیدیه، نفت و گاز گچساران ، نیروی زمینی ارتش و هلدینگ آدرین فلز برنا هشت تیم حاضر در این مسابقات هستند.

برنامه هفته نخست دور رفت سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور – سال ۱۴۰۲

تیم میهمان تیم میزبان
پالایش نفت آبادان نفت و گاز گچساران
استخر شهید نوفلاح دانشگاه آزاد اسلامی
نیروی زمینی ارتش نفت و گاز امیدیه
هلدینگ آدرین فلز برنا رعد پدافند

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.