مراسم قرعه کشی لیگ برتر واترپلو سال ۱۴۰۲ برگزار شد

مراسم قرعه کشی سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور در سال 1402 امروز(سه‌شنبه) با حضور مسئولان فدراسیون و نمایندگان 8 تیم حاضر در این رقابت ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ جلسه قرعه‌کشی سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور امروز سه‌شنبه (چهارم مهرماه ۱۴۰۲) با حضور مسئولان فدراسیون و نمایندگان تام الاختیار تیم های شرکت کننده در این مسابقات در محل سالن جلسات استخر ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار شد.

با توجه به اعلام آمادگی باشگاه‌ها، این رقابت ها با حضور هشت تیم به صورت رفت و برگشت پیش بینی شده است. طبق قرعه کشی انجام شده تیم‌ها حریفان خود را در هفته نخست دور رفت این مسابقات شناختند و تاریخ دقیق آغاز این مسابقات نیز در خبرهای بعدی از سوی سازمان لیگ اعلام خواهد شد.

استخر شهبد نوفلاح، پالایش نفت آبادان، دانشگاه آزاد اسلامی، رعد پدافند، نفت و گاز امیدیه، نفت و گاز گچساران ، نیروی زمینی ارتش و هلدینگ آدرین فلز برنا هشت تیم حاضر در این مسابقات هستند.

برنامه هفته نخست دور رفت سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور – سال ۱۴۰۲

تیم میهمان تیم میزبان
پالایش نفت آبادان نفت و گاز گچساران
استخر شهید نوفلاح دانشگاه آزاد اسلامی
نیروی زمینی ارتش نفت و گاز امیدیه
هلدینگ آدرین فلز برنا رعد پدافند

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

سعادت: استقبال خوبی از ماراتن آب‌های آزاد کیش شد

رییس هیات شنا جزیره کیش ضمن ابراز خوشحالی از استقبال وسیع و گسترده شناگران از مسابقات آب های آزاد گفت: حدود ۱۵۰ شناگر به همراه سرپرست و مربی در این رقابت ها شرکت کردند که این موضوع بیانگر پیشرفت و آینده‌ای درخشان در رشته آب‌های آزاد است.