مرحله نخست لیگ شنای استان یزد

نخستین مرحله از چهارمین دوره لیگ شنای آقایان جام”پیشگامان” جمعه (27 شهریور 1394) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ نخستین مرحله از چهارمین دوره لیگ شنای آقایان  استان یزد جام”پیشگامان” در ۴ رده سنی روز جمعه ۲۷ شهریور در استخر ۲۲ بهمن یزد برگزار شد. در این مراسم که با حضور شریعتی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان یزد،باغستانی رییس هیئت شنا،شیرجه و واترپلو استان،کارگر معاون اداره کل ورزش و جوانان،فتح آبادی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد،نارگانی مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان و دیگر مسئولین و خانواده شناگران برگزار شد بیش از ۱۷۰ شناگر در رده های سنی مختلف در مواد پروانه،قورباغه،کرال پشت و آزاد به رقابت با یکدیگر پرداختند.در پایان به نفرات برتر هر رشته مدال و حکم قهرمانی اهدا شد.

در رده سنی نوجوانان تیمهای نیک بسپار، یزدپولیکا و شهید الله دادی و در رده سنی جوانانتیمهای یزدپولیکا، نیک بسپار و پرشین پوشش به ترتیب بر سکوهای اول تا سوم ایستادند.
مرحله دوم لیگ شنای آقایان مهرماه سال جاری برگزار می گردد.
 یزد

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.