به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ دستور العمل اجرایی برگزاری مسابقات واترپلو جام شهدای غواص دریادل زنجان اعلام شد.
بنا بر این گزارش دستور العمل این مسابقات به شرح زیر است:
مقدمه:
نظر به لزوم اعمال وحدت رویه در فرآیند اجرایی برگزاری مسابقات با امعان نظر به شاخصها و استانداردهای متبوع و پیش بینی تمهیدات لازم به منظور رشد و تعالی و تکریم ورزشکاران، مربیان و داوران و دست اندرکاران ضمن تبیین فرآیندهای مذکور و ملحوظ نمودن حقوق یکسان و جهت آگاهی کلیه تیم های شرکت کننده این دستور العمل تدوین گردیده که مبنای برگزاری مسابقات بوده و لازم الاجرا می باشد.
الف) محل و زمان اجرای مسابقات:
گروه سنی | تاریخ تولد | ورود به اردو | شروع مسابقات | پایان مسابقات | ترک اردو | محل برگزاری |
۱۱-۱۲سال | متولدین ۱۳۸۴-۱۳۸۳ | عصر روز چهار شنبه مورخ ۱۳/۵/۱۳۹۵ | صبح روز پنج شنبه ۱۴/۰۵/۱۳۹۵ | صبح روز یکشنبه
مورخ ۱۷/۰۵/۱۳۹۵ |
عصر روز یکشنبه
مورخ ۱۷/۰۵/۱۳۹۵ |
زنجان – استخر شهید شهبازی |
آدرس خوابگاه :
– ۱۴ نفر شامل: ۱ نفر سرپرست- ۱ نفر مربی- ۱۱ نفر بازیکن- ۱ نفر داور رسمی (کارت دار) می باشد.
تبصره: بعلت محدودیت در ظرفیت خوابگاه، میزبان از پذیرش نفرات اضافی تحت هر عنوانی معذور می باشد.
پ) مدارک موردنیاز:
۱- اصل شناسنامه عکسدار
تبصره الف : چنانچه برخی از ورزشکاران فاقد شناسنامه عکسدار می باشند. ارائه مدارک عکسدار معتبر از قبیل گواهینامه تحصیلی ممهور به مهر و واحدهای آموزشی و ادارات آموزش و پرورش محل زندگی الزامی است.
۲- دو قطعه عکس ۴×۳ که در یکسال گذشته تهیه شده بمنظور صدور کارت شناسایی (ID کارت)
۳- کارت بیمه ورزشی (سال ۱۳۹۵)
۴-ارائه فرم تکمیل شده اسامی و مشخصات کامل کلیه اعضای تیم (ورزشکار، مربی، داور و سرپرست) بهمراه آلبوم عکس مربوطه با تأئید هیات شنا و ممهور به مهر هیئت استان.
۵- اعلام آمادگی رسمی و ارسال معرفی نامه تیم، توسط هیأت تابعه استان تا مورخ ۰۵/۵/۹۵ از طریق نمابر ۸۸۸۲۰۷۱۴-۰۲۱ فدراسیون شنا (بمنظور تسریع در برنامه ریزی و هماهنگی با استان میزبان، به معرفی نامه هایی که بعد از زمان مقرر واصل گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد و از پذیرش تیم های مربوطه جلوگیری بعمل می آید).
تبصره ب : هیچ تیمی حق استفاده از مربیان فاقد گواهینامه بازآموزی سال ۱۳۹۵ در نیمکت تیم خود را نخواهد داشت که اسامی واجدین شرایط پیوست می باشد .
ت) جلسه هماهنگی:
گردهمایی مربیان و سرپرستان تیم های استانی بمنظور انجام قرعه کشی جدول مسابقات و انتخاب اعضای کمیته فنی مسابقات رأس ساعت ۲۱ روز پذیرش و پس از استقرار تیم ها انجام می گیرد.
تبصره: لازم بذکر است تعداد اعضای کمیته فنی مسابقات پنج نفر بوده که سه نفر آن از سوی فدراسیون و دو نفر نیز توسط مربیان و سرپرستان حاضر در جلسه با اکثریت آراء انتخاب خواهند شد. بدیهی است محل انجام جلسه با هماهنگی سرپرست کل مسابقات و با اطلاع رسانی توسط میزبان تعیین می گردد.
ث) هزینه مالی و پشتیبانی:
۱- هزینه اعزام ، اسکان و تغذیه هر تیم در زمان برگزاری مسابقات، به عهده استان میهمان (تیم های شرکت کننده ) میباشد.
۲- پرداخت حق الزحمه کادر فنی اعزامی از فدراسیون شنا ( داور ، سرپرست فنی و ناظر و … ) به عهده میزبان مسابقات خواهد بود.
۳- هزینه اردو شامل خوابگاه و سه وعده غذای روزانه به ازای هر نفر- روز ۰۰۰/۶۵۰ ریال که در بدو ورود توسط سرپرست اردو دریافت می گردد.
۴ – از پذیرش تیم ها بدون پرداخت هزینه های اردو جلوگیری خواهد شد.
د) مقررات و شیوه نامه اجرایی برگزاری مسابقات:
۱- مسابقات براساس قوانین بین المللی واترپلو (FINA) برگزار می گردد.
۲- مسابقات در طی مراحل مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی به پایان خواهد رسید.
۳- به تیم های اول، دوم و سوم مسابقات، مدال، کاپ و حکم قهرمانی اهداء می گردد.
ذ) سرپرست کل مسابقات بعنوان مرجع رسیدگی و ارائه راهکارهای اجرایی در موارد پیش بینی نشده تعیین میگردند.
توجه : اعزام یک داور به همراه تیم و اسکان در خوابگاه اعلام شده برای تمامی تیم ها الزامی می باشد.