مصوبات جلسه کمیته فنی شنا اعلام شد

کمیته فنی شنا مصوبات نخستین جلسه سال 1394 این کمیته را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ روز یکشنبه (۲۳ فروردین ۱۳۹۴) اعضای کمیته فنی شنا برای نخستین بار در سال ۹۴ گرد هم آمدند تا پیرامون برنامه های پیش رو در سال جدید بحث و تبادل نظر کنند.

در این نشست ابتدا فرشاد کرمی (رئیس کمیته فنی شنا) با تبریک فرارسیدن سال جدید به اعضاء کمیته، از همکاری و زحمات یکسال گذشته ایشان قدردانی کرد.سپس حضور ۳ تیم در مسابقات جایزه بزرگ دبی و رکورد شکنی و مدال های ارزشمند شناگران تیم ملی و باشگاه سرزمین موجهای آبی را به اعضاء ،مربی تیم ملی و نماینده باشگاه موجهای آبی تبریک گفت. در ادامه کلیه اعضای کمیته سالی پر از اعتبار برای اجرای  برنامه های  مصوب کمیته فنی شنا خواستار شدند.

محسن سمیع زاده ، فرشاد کرمی، خشایار حضرتی، مجید مشتاق عشق، حمید اسکندریون، عبدالرضا ریاحی، محمد حسین اقبالی، ابوطالب مشهور، شهرناز ورنوس، مسعود داودی، فروزنده زرآور و ابراهیم راشدی  اعضای حاضر در این جلسه بودند.

 

مصوبات جلسه کمیته فنی شنا در تاریخ ۹۴/۱/۲۳:

  • مقرر شد آقای مشتاق در راستای میزبانی مسابقات بین المللی شنا (رده سنی زیر۱۵سال)در دو بخش آقایان و بانوان  تمهیدات و  ظرفیتهای استان را بررسی و در اسرع وقت به این فدراسیون اعلام نماید.
  • مقرر شد همچون سال گذشته مسابقات قهرمانی کشور فقط در رده سنی ۱۵-۱۷ سال (پسران – دختران) برگزار گردد .
  • مقرر شد مسابقات قهرمانی کشور دختران رده سنی ۱۵-۱۷ سال در هفته آخر مرداد ماه برگزار گردد . در خصوص دختران بالای ۱۸ سال نیز از آنجا که تعداد محدودی می شوند در غالب یک اردو تجمیع و در رشته های انتخابی مسابقه داشته باشند.
  • مقرر شد مکاتباتی در خصوص برگزاری مسابقات جام آذربایجان؛ جام ولایت و جام فجرپارسیان  با هیاتهای شنای استانهای آ.شرقی , خراسان رضوی و فارس انجام شود تا در صورت ایجاد شرایط بهینه و استاندارد برگزاری مسابقه ، جام آذربایجان در استخر مسافت کوتاه در رده سنی زیر ۱۵ سال در هردو بخش دختران و پسران  در هفته دوم شهریور و جام ولایت در استخر مسافت کوتاه در هفته چهارم مهر ماه در رده سنی بالای ۱۵ سال در هردو بخش  دختران و پسران و جام فجر پارسیان در هفته سوم بهمن ماه در استخر مسافت بلند در هردو بخش پسران و دختران رده سنی ۱۱-۱۴ سال اعلام پذیرش میزبانی را کتباً  به این فدراسیون ارسال نمایند .
  • مقرر شد بمنظور اهمیت دوره های بازآموزی مربیگری در استانها  ، هیاتهای شنای استانها قبل از برگزاری تاییدیه مدرسان دوره های بازآموزی را از فدراسیون دریافت نمایند بدیهی است مدرسان  بومی در اولویت خواهند بود.
  • مقرر شد در کلیه مسابقات شنای پسران در رده سنی زیر ۱۵ سال در کشور حداقل یکی از اعضای کارگروه استعدادیابی بعنوان مسئول نخبه گزینی به مسابقات  اعزام گردد.
  • مقرر شد کارگروه داوران نسبت به روش ونحوه صدور کارت داوری و درجات آن در اسرع وقت پیشنهادات خود را برای بررسی و تصویب به کمیته فنی ارائه نمایند.
  • مقرر شد به جهت ضرورت  ارتقای دانش مربیان به قوانین داوری حداقل ۴ ساعت دروس نظری داوری به ساعات تئوری مربیگری درجات ۲و۱ اضافه گردد.
  • مقرر شد بخشنامه ای به هیاتهای شنای استانها ارسال گردد و ضرورت حضور مربیان کارت دار دارای پروانه فعالیت را در امر آموزش و تمرینات شناگران در استخر ها تاکید شده تا با بازرسی های مستمر هیاتها مدیران استخرها در این خصوص ملزم گردند .
  • مقرر شد تقویم مسابقات شنا جهت استحضار ریاست محترم فدراسیون ،به پیوست صورتجلسه تقدیم ایشان گردد.لازم بذکر است جشنواره های همگانی شنا و سلامت متعاقباً اعلام خواهد گردید.

 

انتهای پیام

 

 

 

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.