معرفی برترین‌های مسابقات شنای قهرمانی دختران در قم

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم از برگزاری مسابقات شنای قهرمانی دختران قم و معرفی برترین‌های آن در سه رده سنی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مسعود حسین‌جمال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: هیئت شنا، شیرجه و واترپلو در راستای توسعه بیش از پیش این رشته ورزشی در قم، یکی از مهم‌ترین اولویت‌های خود را برگزاری منظم و با برنامه‌ مسابقات استانی قرار داده است و به همین منظور رقابت‌های شنا ویژه دختران را برگزار کرد.

وی افزود: با توجه به حجم زیاد تقاضاها برای شرکت در رقابت‌های شنای دختران قهرمانی استان قم، هیئت شنا، شیرجه و واترپلو برای برگزاری با کیفیت این دوره از رقابت‌ها، مسابقات را در سه گروه سنی برگزار کرد تا شاهد حضور حداکثری شرکت‌کنندگان در این دوره از رقابت‌ها باشیم.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم ادامه داد: به همین منظور استخر حجاب مجموعه ورزشی جواد الائمه منطقه نیروگاه قم را برای برگزاری رقابت‌ها در نظر گرفتیم و این مسابقات با کیفیتی مطلوب طبق گزارش بخش بانوان هیئت به انجام رسید و شرکت کنندگان در سه گروه سنی برای کسب عناوین برتر رقابت کردند.

وی خاطرنشان کرد: با پایان این رقابت‌ها که در گروه‌های سنی هشت تا ۱۰ سال، ۱۱ تا ۱۲ سال و ۱۳ تا ۱۴ سال به انجام رسید نفرات برتر مسابقات شنای دختران قم در رده‌های سنی مختلف در حالی معرفی شدند که ما روی آنها برای اعزام به رقابت‌های کشوری نظر داریم.

حسین‌جمال اضافه کرد: در پایان مسابقات رده سنی هشت تا ۱۰ سال این دوره ثنا شاه‌خو مقام نخست و عنوان قهرمانی را کسب کرد، عطیه جندقی در جایگاه دوم ایستاد و نایب قهرمان شد، ضمن اینکه مقام سوم را فائزه جعفری‌زاده به خود اختصاص داد و مبارکه رضایی به همراه معصومه طائرمداح در رده‌های بعدی ایستادند.

وی ابراز کرد: همچنین در خاتمه پیکارهای رده سنی ۱۱ و ۱۲ سال زهرا خانی بالاتر از دیگر رقبا در جایگاه نخست ایستاد و به مقام قهرمانی دست یافت، فاطمه پیرفکری دومین نفر برتر این رده سنی بود که به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد و مقام سوم به هانیه سیدصبور تعلق گرفت.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم بیان کرد: در رده سنی ۱۳ و ۱۴ سال نیز رقابت جذابی را بین مدعیان کسب عناوین برتر شاهد بودیم، در این رده حنانه گایینی بهترین عملکرد را داشت و مزد تلاش خود را با کسب مقام قهرمانی گرفت، مریم بیگدلو در جایگاه دوم ایستاد و نایب قهرمان شد و غزاله فروغی رتبه سوم را کسب کرد.

وی در پایان اظهار کرد: در ماه‌های منتهی به پایان سال جاری نیز برنامه‌های متنوعی را برای فراگیر شدن بیشتر و جذب بیشتر مردم به این رشته ورزشی در نظر گرفته‌ایم، ضمن اینکه در بخش قهرمانی نیز مطابق برنامه‌های فدراسیون در مسابقات شرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب