معرفی چهار تیم برتر مسابقات واترپلو جام شهدای سمنان

با پایان مسابقات مرحله مقدماتی و حذفی واترپلو جام شهدای سمنان، عصر دیروز (چهارشنبه) چهره چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی این مسابقات مشخص شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ دومین روز از مسابقات واترپلو جام شهدای سمنان رده سنی ۱۲-۱۱ دیروز و امروز (چهارشنبه و پنج شنبه) با برگزاری هشت دیدار دنبال شد. در پایان این تعداد مسابقه چهره چهار تیم برتر مشخص و جدول رده بندی برای تیم های پنجم تا هشتم مرتب شد.

در این دوره از مسابقات تیم ها در قالب دو گروه A و B قرار گرفته اند. تیم های ثامن‌الحجج کرمانشاه از گروه نخست و هیئت شنای زنجان از گروه دوم به عنوان تیم صدرنشین هرگروه به مرحله نیمه نهایی راه یافتند. این دو تیم باید امروز (پنج‌شنبه) به مصاف تیم های پیروز مرحله حذفی یعنی شهید نوفلاح تهران و مقاومت اصفهان بروند.

با برگزاری رقابت های دیگر، تیم های پنجم تا هشتم هم معرفی شدند. بر همین اساس هیئت شنای یزد با غلبه بر هیئت شنای تهران به عنوان پنجمی رسید. اصفهان هم با شکست سمنان به عنوان هفتمی دست یافت.

در ادامه این مسابقات صبح امروز مرحله نیمه نهایی برگزار می شود و تیم های اول تا چهارم عصر امروز و پس از برگزاری رقابت های رده بندی و فینال معرفی می‌شوند.

مسابقات سه روزه واترپلو جام شهدای سمنان برای متولدین ۱۳۸۳-۱۳۸۲ است. این رقابت ها به میزبانی استان سمنان و در استخر ۲۲ بهمن از سه شنبه (۱۳ مرداد ۱۳۹۴) آغاز شده است و عصر امروز (پنج‌شنبه) به پایان می رسد.

در این دوره از رقابت‌ها تیم های سمنان – ثامن‌الحجج کرمانشاه – هیئت شنای یزد – مقاومت اصفهان – هیئت شنای تهران – شهید نوفلاح تهران – آکادمی شنای ایرانیان اصفهان و هیئت شنای زنجان حضور دارند.

 

نتایج روز دوم مسابقات واترپلو جام شهدای سمنان  (چهارشنبه- ۱۳مرداد ۱۳۹۴):

صبح: (پایان مرحله گروهی)

  • هیئت شنای یزد۴ – ثامن‌الحجج کرمانشاه۱۵
  • هیئت شنای تهران۴ – شهید نوفلاح تهران۱۷
  • سمنان۹ – مقاومت اصفهان۱۲
  • آکادمی شنای ایرانیان اصفهان۳ – هیئت شنای زنجان۱۶

 

عصر:

  • برای رده های هفتم و هشتم: سمنان ۱۲ – آکادمی شنای ایرانیان اصفهان ۱۵

مسابقات حذفی:

  • هیئت شنای یزد ۸ – شهید نوفلاح تهران ۱۱
  • مقاومت اصفهان ۱۷ – هیئت شنای تهران ۱۵

 

صبح روز سوم: (پنج شنبه- ۱۵ مرداد ۱۳۹۴)

  • برای رده های پنجم و ششم: هیئت شنای یزد ۷ – هیئت شنای تهران ۵

 

برنامه مسابقات روز پایانی: (پنج شنبه- ۱۵ مرداد ۱۳۹۴)

صبح: (مرحله نیمه نهایی):

  • ثامن‌الحجج کرمانشاه – شهید نوفلاح تهران
  • هیئت شنای زنجان – مقاومت اصفهان

عصر: مسابقات رده بندی و فینال

 

گروهبندی تیم ها در مسابقات جام شهدای سمنان:

گروه A: سمنان – ثامن‌الحجج کرمانشاه – هیئت شنای یزد – مقاومت اصفهان

گروه B: هیئت شنای تهران – شهید نوفلاح تهران – آکادمی شنای ایرانیان اصفهان – هیئت شنای زنجان

 

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: اردوی ترکیه زیر نظر جان اونسوی با کیفیت بالا در حال برگزاری است/ با نظر اونسوی دو شناگر به ارزروم اعزام شدند

رئیس کمیته فنی شنا در خصوص اردوی ترکیه ملی پوشان شنا ایران گفت: این اردو در شهر کوهستانی ارزروم ترکیه زیر نظر جان اونسوی مدیر فنی تیم‌ ملی شنا با کیفیت بالا درحال برگزاری است.

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.