ملی پوشان شنای ایران از فردا به آب می زنند

تیم ملی شنای ایران از فردا رقابت خود را در مسابقات کاپ آزاد مالزی آغاز می کند و شناگران کشورمان در مواد مختلف با حریفان آسیایی خود به رقابت می پردازند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، در این رقابت ها که تاکنون حضور شناگرانی از تیم های مالزی، اندونزی، قطر، سنگاپور استرالیا، سریلانکا و هند قطعی شده است، شناگران کشورمان صبح فردا پنج شنبه در مواد ۴۰۰ متر مختلط انفرادی، و ۴در١۰۰ متر مختلط تیمی با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت.

خشایار حضرتی با مثبت ارزیابی کردن وضعیت شناگران کشورمان در آستانه رقابت های کاپ آزاد مالزی گفت: در چند روز گذشته ملی پوشان تمرینات بسیار سنگین و منظمی را پشت سر گذاشته اند و امیدواریم در این مسابقات بتوانند به اهداف از پیش تعیین شده دست یابند.

وی با بیان اینکه حضور در مسابقات کاپ آزاد مالزی بخشی از رنامه های تیم ملی محسوب می شود اظهار داشت: در این مسابقاتبدنبال کسب سهمیه المپیک نیستیم و هدفگذاری اصلی ما برای رسیدن به این مهم حضور در مسابقات انتخابی مجارستان خواهد بود که خرداد ماه جاری برگزار می شود.

شایان ذکر است مسابقات شنای کاپ آزاد مالزی از فردا پنج شنبه ١۴ اردیبهشت ماه در شهر کوالالامپور آغاز و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت.

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.