مهدی برزگری: برگزاری اردوی مشترک با صربستان تاثیر گذار بود

ملی پوش واترپلو ایران گفت: بازی های دوستانه ای که در این مدت با تیم ملی صربستان انجام دادیم بسیار تاثیرگذار بود و از لحاظ آمادگی بدنی به شرایط خوبی رسیده‌ایم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مهدی برزگری، ملی‌پوش واترپلو ایران در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان درخصوص شرایط تیم ملی واترپلو تا شروع مسابقات بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: شرایط خوبی داریم و تمرینات‌مان به خوبی پیش می‌رود. تیم ملی صربستان در ایران است و با این تیم بازی های دوستانه انجام دادیم که بسیار تاثیرگذار بود. تقریبا هفته‌ای ۱۰ وعده تمرین داریم و از لحاظ آمادگی بدنی به شرایط خوبی رسیده‌ایم.

 وی ادامه داد: ما یک اردوی مشترک با تیم ملی صربستان داریم و پس از اتمام اردوی‌مان به صربستان می‌رویم و یک بازی دوستانه دیگر با صربستان برگزار خواهیم کرد. احتمال دارد پس از این اردو هم یک اردوی دیگری داشته باشیم و باید ببینیم شرایط به چه شکل رقم خواهد خورد.
برزگری درخصوص شرایط تیم ملی واترپلو برای حضور در بازی‌های آسیایی و برنامه‌ریزی این تیم گفت: ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که به فینال بازی‌های آسیایی برسیم. شرایط خودم نسبت به اول اردو خیلی بهتر شده است و پیشرفت خیلی خوبی نسبت به قبل داشتیم و در تلاش هستیم تا بتوانیم بهترین عملکرد خود را برجای بگذاریم.
ملی‌پوش واترپلو ایران در پاسخ به این سوال که با توجه به زمان باقی‌مانده تا شروع بازی‌های آسیایی، تیم ملی واترپلو ایران چه اهدافی را در پیش دارد؟ گفت: ما قطعا در ۵۹ روز باقی‌مانده تا شروع بازی‌های آسیایی هانگژو خیلی بهتر خواهیم شد. کسب مدال طلا با توجه به حضور تیم ملی ژاپن که یکی از قدرت‌های این مسابقات است، کار سختی است اما ما تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم بهترین نتیجه ممکن را به دست بیاوریم.
انتهای پیام
image_printپرینت مطلب