مهدی یزدان‌خواه: فقط به پیروزی بر قزاقستان فکر می‌کنیم

لژیونر تیم ملی واترپلوی ایران در آستانه بازی با قزاقستان گفت: اگر چه حریف سرسختی داریم اما فقط به برد برابر این تیم فکر می‌کنیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مهدی یزدان‌خواه بازیکن با تجربه و لژیونر تیم ملی واترپلوی ایران اظهار کرد: بازی با هند دیدار نخست تیم ملی ما بود و بالاخره برای اینکه بعد از مدت‌ها وارد مسابقات رسمی شده بودیم، نیاز بود تا تیم خودش را در جو مسابقات پیدا کند. قدری کار را بد شروع کردیم اما بعد به تدریج کار را در دست گرفتیم و پیروز شدیم. خداراشکر در بازی با کره جنوبی هم خوب ظاهر شدیم و حالا با دو برد به بازی سوم فکر می‌کنیم. فردا با قزاقستان بازی داریم و برنامه ما برد است. امیدوار هستم که بتوانیم برنامه‌های خود را در میدان پیاده کنیم.

وی درپاسخ به سوالی درباره وضعیت مصدومیتش افزود: اگر چه مصدومیت کهنه‌ای دارم اما اصلا به آن فکر نمی کنم. سعی می کنم با اسپری درد را تحمل کنم و به هر ترتیبی هست بهترین عملکرد ممکن را در میدان مسابقه داشته باشم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.