موسوی رئیس هیئت شنای مازندران شد

سید جمال الدین موسوی با کسب اکثریت آراء به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان مازندران منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ سید جمال الدین موسوی با کسب ۱۳ رای از ۱۶ رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان مازندران منصوب شد.
مجمع انتخابات هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان مازندران صبح امروز (چهارشنبه) با حضور محسن سمیعی زاده دبیر فدراسیون، سعادت مند مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و سایر اعضای مجمع در سالن اجتماعات شهید محمد زرهون اداره کل برگزار گردید. برای شرکت در این انتخابات علی نقی اباذری و سید جمال الدین موسوی بعنوان کاندیدا ثبت نام نمودند و در جلسه حضور یافتند.
در این جلسه کاندیداهای حاضر به ارائه برنامه ها و نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و پس از رای گیری، سید جمال الدین موسوی موفق شد از ۱۶ رای ماخوذه ۱۳ رای کسب کند و برای ۴ سال سکان هدایت هیئت شنا، شیرجه و واترپلو مازندران را به دست گیرد. علی نقی اباذری دیگر کاندیدای این پست یک رای کسب کرد و دو رای سفید نیز به صندوق آراء ریخته شد.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.