موسوی رئیس هیئت شنای مازندران شد

سید جمال الدین موسوی با کسب اکثریت آراء به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان مازندران منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ سید جمال الدین موسوی با کسب ۱۳ رای از ۱۶ رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان مازندران منصوب شد.
مجمع انتخابات هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان مازندران صبح امروز (چهارشنبه) با حضور محسن سمیعی زاده دبیر فدراسیون، سعادت مند مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و سایر اعضای مجمع در سالن اجتماعات شهید محمد زرهون اداره کل برگزار گردید. برای شرکت در این انتخابات علی نقی اباذری و سید جمال الدین موسوی بعنوان کاندیدا ثبت نام نمودند و در جلسه حضور یافتند.
در این جلسه کاندیداهای حاضر به ارائه برنامه ها و نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و پس از رای گیری، سید جمال الدین موسوی موفق شد از ۱۶ رای ماخوذه ۱۳ رای کسب کند و برای ۴ سال سکان هدایت هیئت شنا، شیرجه و واترپلو مازندران را به دست گیرد. علی نقی اباذری دیگر کاندیدای این پست یک رای کسب کرد و دو رای سفید نیز به صندوق آراء ریخته شد.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: اردوی ترکیه زیر نظر جان اونسوی با کیفیت بالا در حال برگزاری است/ با نظر اونسوی دو شناگر به ارزروم اعزام شدند

رئیس کمیته فنی شنا در خصوص اردوی ترکیه ملی پوشان شنا ایران گفت: این اردو در شهر کوهستانی ارزروم ترکیه زیر نظر جان اونسوی مدیر فنی تیم‌ ملی شنا با کیفیت بالا درحال برگزاری است.