مونتنگرو و مجارستان همچنان شکست ناپذیر

با پایان مرحله چهارم دور مقدماتی لیگ جهانی واترپلو در قاره اروپا تیم های مونتنگرو، صربستان و مجارستان یک گام دیگر به حضور در سوپرفینال نزدیک­تر شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ با تدوام صدرنشینی مونتنگرو، صربستان و مجارستان در گروه های A تا C دور مقدماتی لیگ جهانی واترپلو در قاره اروپا احتمال حضور این سه تیم در سوپر­فینال مسابقات بیش از پیش تقویت شد. سوپرفینال این دوره از رقابت ها با حضور هشت تیم از تاریخ ۲۵ الی ۳۱ تیر ۱۳۹۳ در شهر دوبی (امارات) برگزار می شود.
در گروه A، رومانی پذیرای روسیه بود. این تیم در شهر بخارست با نتیجه ۱۳ بر ۷ روسیه را مغلوب ساخت و دومین شکست این فصل را به روس ها تحمیل کرد. با کسب این پیروزی رومانی سه امتیازی شد تا هم امتیاز با روسیه به تعقیب صربستان صدرنشین ادامه دهد.

در گروه b، مجارستان که عنوان قهرمانی جهان را در کارنامه دارد برای مصاف با یونان به آتن سفر کرد. این شهر شاهد رقابتی نزدیک و نفس گیر بود. در پایان تیم میزبان با نتیجه ۱۲ بر ۱۱ مغلوب مجارستان پرقدرت شد. با کسب این نتیجه مجارستان هشت امتیازی شد تا با خیالی آسوده در دو مرحله پیش رو حاضر شود.
در گروه c، مونتنگرو نایب قهرمان جهان چهارمین پیروزی متوالی را در برابر اسلواکی کسب کرد. این بازی که به میزبانی اسلواکی برگزار شد با نتیجه هشت بر پنج به سود تیم میهمان به پایان رسید تا مونتگرو بیش از پیش دست نیافتنی شود. در دیگر بازی این گروه نیز ایتالیا در یک بازی جذاب ۱۲ بر ۱۰ آلمان را از پیش رو برداشت.

دور پنجم این رقابت ها در تاریخ ۱۱ مارچ ادامه پیدا می کند. بازی های مرحله نهایی دور مقدماتی در تاریخ های ۲ و ۱۵آپریل برگزار می شود. پس از اتمام این مرحله از مسابقات چهره سه تیم اروپایی حاضر در سوپرفینال مسابقات مشخص می شود.

*نتایج مرحله چهارم دور مقدماتی لیگ جهانی واترپلو ۲۰۱۴:
رومانی۱۳ – روسیه۷
یونان۱۱ – مجارستان ۱۲
اسلواکی۵ – مونتنگرو۸
ایتالیا۱۲ – آلمان۱۰

*گروه بندی تیم ها در رقابت های اروپایی برای فصل ۲۰۱۴ لیگ جهانی واترپلوی فینا:
گروه A رومانی- روسیه- صربستان
گروه B: کرواسی- یونان- مجارستان
گروه C: آلمان- ایتالیا- مونتنگرو- اسلوواکی

*جدول رده بندی تیم های اروپایی در رقابت های لیگ ۲۰۱۴ فینا تا پایان مرحله چهارم:
گروه A: صربستان ۶امتیاز (۲برد)، روسیه ۳امتیاز (یک برد، دو باخت)، رومانی ۳امتیاز ( یک برد، دو باخت)
گروه B:مجارستان ۸امتیاز (سه برد)، یونان ۲امتیاز (یک برد، دو باخت)، کرواسی ۲امتیاز (دو باخت)
گروه C: مونتنگرو ۱۲امتیاز (چهار برد)، ایتالیا ۹امتیاز (سه برد، یک باخت)، آلمان ۳امتیاز (یک برد، سه باخت)، اسلواکی بدون امتیاز(چهار باخت)

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب