میر مهدی: برای قهرمانی تیم استارت زدیم

سید محمد سعید میر مهدی ملی پوش باسابقه واترپلو معتقد است،ایران باید در فینا ترافی قهرمان شود.
مهری رنجبر/
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو، روزنامه خبر ورزشی نوشت:
سید محمد سعید میر مهدی ملی پوش باسابقه واترپلو معتقد است،ایران باید در فینا ترافی قهرمان شود. هر چند بازیکنان  هیچ اطلاعاتی از تیم های همگروه  خود ندارند اما وقتی هدف بزرگ است هیچ چیزی نباید جلودار آنها باشد.
خودش می گوید:« من از روز اول تنها با یک هدف به اردوی تیم ملی برای فینا ترافی آمدم. قهرمانی. البته روی سکو رفتن هم بد نیست اما انتظارم از تیم و خودمان تنها قهرمانی است.»
او خوب می داند  فرمول مسابقات کار را سخت کرده اما امیدوار است:« فرمول مسابقات جوری است که هیچ تیمی شانسی قهرمان نمی شود. باید ببری تا بالا بروی . حتی شاید تفاضل گل هم در کار ما تاثیر گذار باشد . پس باید با اقتدار برنده باشیم. امیدوارم با همه شرایط باز همان نتیجه ای را که می خواهیم بگیریم.»
میرمهدی نبود بازی تدارکاتی را هم مشکلی برای تیم تا قبل از شروع مسابقات می داند:« بچه های تیم ملی همیشه در لیگ رو بروی هم بازی می کنند. به خاطر همین گلرها مهاجمان را می شناسند وبقیه هم .اما بازی با تیم های خارجی شرایط فرق می کند. اگر تیمی بیاید برای بازی تدارکاتی ما متوجه ضعف ها و قوتهاییمان می کند و بیشتر خودمان را می شناسیم. تا امروز هم نمی دانیم تیمی خارجی برای بازی تدارکاتی می آید یا نه. درواقع فعلا که بازی تدارکاتی نداریم.»
بازیکن پست گوش بیرون تیم ملی  درباره شروع کار ایران با بازیهای سخت در مسابقات توسعه جهانی واترپلو می گوید:« معمولا اولین مسابقه سخت است. تیم ها دوست دارند کارشان را با مسابقه آسان شروع کنند و کم کم به بازیهای سخت برسند . چرا که اگر بازی آسان باشد حالت تدارکاتی پیدا می کند و برای بازیهای سخت تر تیم هماهنگ و آبدیده تر می شود. اما ما فیناترافی را با دو بازی سخت مقابل اتریش و اروگوئه شروع می کنیم و بعد کم کم کارمان آسان می شود تا وقتی که دوباره به فینال برویم.فکر می کنم از اوج امادگی  پایین می آییم. با این حال من معتقدم تیمی که قهرمانی را می خواهد برایش حریف سخت و آسان فرقی نمی کند.»
ملی پوش باسابقه واترپلو از انتظارش متعجب است که چطور گروه ایران راحت تر نیست:« فکر می کردیم به خاطر میزبانی گروه ما راحت تر است. از این بابت خوشحال بودیم  اما بعداز قرعه کشی دیدیم گروه سخت تری داریم. تیم ترنیدادوتوباگو هم ظاهرا نمی آید و با این حساب یک تیم از گروهa  کم می شود. البته هیچ شناختی از تیم ها نداریم.با این حال فکر می کنیم اتریش و اروگوئه تیم های قدری هستند و با اندونزی مشکلی نداریم.گواتمالا هم هست.با بقیه تیم های افریقا بازی کرده ایم اما تونس را نمی شناسم.»
 انتهای پیام
image_printپرینت مطلب