میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر مبارک باد

سالروز ولادت مولود کعبه حضرت علی(ع) نماد عدالت، اسوه خردورزان، حامی ستمدیدگان و محرومان و روز پدر بر تمامی شیعیان مبارک باد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ سیزدهم رجب سرآغاز طلوع خورشید زندگی بزرگ مردی است که ولادتش در کعبه و شهادتش در مسجد بود . امام علی(ع) آغازگر امامت و مظهر عدالت و خداپرستی و تربیت یافته در مکتب نبوت است که با سلوک و گفتار و رفتار و منش خویش، دلهای تشنه حقیقت را از چشمه لایزال الهی سیراب ساخته است.

ایمانش بر همه مقدم، سخنش از همه فصیح‌تر، رأیش از همه محکم‌تر بود، به حفظ کتاب خدا و اجرای احکام آن از همه بیشتر توجه داشت. دوستی و یاری‌اش واجب و در رتبه با پیامبران مساوی است. او سرچشمه‏ فیاضی بود که دانشمندان دانش‌های خود را بدو استناد دادند. یگانه و بزرگواری که دوست و دشمن اعتراف به کرامت، دانایی و شجاعت وی دارند.

سالروز ولادت امام‌المتّقین حضرت علی(ع) اسوه خردورزان، حامی ستمدیدگان و محرومان و پدر یتیمان و سرچشمه عدالت، حقیقت و امامت که به روز پدر و تجلیل از مقام و منزلت پدران بزرگوار مزین گشته بر عموم آزاد مردان جهان، پدران بزرگوار و شیر زنان مردپرور مبارک باد.

چه سنت پسندیده ای که این ولادت روز پدر نام گرفت. چرا که پدر بودن همیشه هم سنگ مرد بودن نیست برای پدر بودن و پدری کردن باید مرد بود.

فدراسیون شنا به نمایندگی از خانواده بزرگ ورزش های آبی ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر را به تمامی شیعیان و پدران بزرگوار تبریک میگوید.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.