نادر غفوری: هیچ کس در توانایی مالارا شک ندارد

رئیس کمیته فنی واترپلو با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی در زنجان زیر نظر سرمربی جدید گفت: هیچ کس در توانایی فنی مالارا شک ندارد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ نادر غفوری با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی واترپلو در زنجان زیر نظر پائولو مالارا اظهار کرد: مالارا یک مربی خوب و شناخته شده در سطح جهان است. پائولا مالارا یکی از مربیان مطرح و نامدار حال حاضر واترپلوی جهان است که پیش از این یک نایب قهرمانی و یک مقام سومی در مسابقات جهانی را به همراه تیم ایتالیا بدست آورده است. اگر هم زمانی فدراسیون به صورت مقطعی با وی قطع همکاری کرد فقط به دلیل مبلغ قرار داد و مشکلات مالی گذشته بود. تاکید می کنم که در توانایی‌های مالارا کسی شک نداشت. بعد از اینکه تصمیم گرفتیم برای آماده سازی تیم پیش از مسابقات کاپ آسیا مربی خارجی در نظر بگیریم بهترین گزینه مالارا بود. زیرا او آشنایی کامل با بازیکنان ایران و شرایط تیم ملی داشت.

وی افزود: از مالارا خواستیم به عنوان مدیر فنی بر کار تیم ملی واترپلوی جوانان نظارت کند. همچنین به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسال هم مشغول کار شده است. بلافاصله پس از ورود مالارا به کشور اردوی تیم ملی جوانان و بزرگسالان در زنجان آغاز شد. در ابتدا تصمیم داشتیم ١٨ بازیکن را به این اردو اعزام کنیم اما سرمربی تیم ملی خواست ٢٣ نفری که در اردوی قبلی حضور داشتند به اردوی زنجان بروند. بدین ترتیب می توان گفت که تلفیق بازیکنان جوانان و بزرگسال در اردوی تیم ملی حاضر هستند.

رئیس کمیته فنی واترپلو خاطرنشان کرد: بودجه فدراسیون فعلا اجازه برنامه تدارکاتی خارجی را به ما نمی دهد. باید به برگزاری اردوهای داخلی اکتفا کنیم. فکر نمی کنم دیگر برنامه های ما قطع شود. فقط ممکن است بین هر اردوی تمرینی یکی دو روز به بازیکنان استراحت بدهیم. تیم ملی واترپلوی جوانان اواخر شهریور ماه باید در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی شرکت کند و بزرگسالان هم باید برای شرکت در مسابقات آسیایی آماده شوند. اگر همکاری با مالارا خوب نتیجه دهد تا پایان بازی های آسیایی با او توافق می کنیم.

غفوری در پایان گفت: اجاق به عنوان دستیار مالار در تیم ملی بزرگسال فعالیت می کند. همچنین در کادر فنی تیم ملی واترپلوی جوانان وحید رضایی(سرمربی)، رضا مخیلفی(مربی) حضور دارند.

image_printپرینت مطلب

۲۵ بازیکن برای دور دوم تمرینات تیم ملی واترپلو به منظور آمادگی رقابتهای انتخابی جهانی دعوت شدند/ حضور جوانان در کنار بزرگسالان 

سرمربی تیم ملی واترپلو، ۲۵ بازیکن را برای دور دوم تمرینات آمادگی این تیم به منظور حضور در مسابقات انتخابی قهرمانی جهانی ( تورنمنت آستارا خان) دعوت کرد.