نادر غفوی: شب انگیز یک مربی کارآزموده است

مشاور عالی فدراسیون شنا، شیرجه و اترپلو با اشاره برنامه های تیم ملی جوانان گفت: حمید شب انگیز مربی کارآزموده‌ای است که چند بار در تیم ملی امتحان خود را پس داده است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ نادر غفوری مشاور عالی فدراسیون شنا درباره برنامه های تیم ملی جوانان و انتخاب حمید شب انگیز به عنوان سرمربی اظهار کرد: با توجه به شرایط فعلی نمی توان با قاطعیت درباره شرایط تیم ملی واترپلوی جوانان صحبت کرد ولی چند روز است که سرمربی و کادر فنی تیم تغییر کرده است. حمید شب انگیز، سرمربی جدید این تیم فردی معقول و جزو بهترین سرمربیان ایران است. اگر برنامه ها و شرایط تیم با حالت عادی تداوم یابد و اردوی تدارکاتی در نظر گرفته شود، کارسازتر خواهد بود.
مشاور عالی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو درباره انتخاب حمید شب انگیز به عنوان سرمربی تیم ملی واترپلوی جوانان عنوان کرد: او مربی کارآزموده ای است که چند بار در تیم ملی امتحان خود را پس داده است. در لیگ برتر واترپلو هم چند بار قهرمان شده است. تغییر سرمربی با نظر خود فدراسیون صورت گرفته و از قبل این آمادگی ذهنی برای تغییر وجود داشت. حمید شب انگیز به همین خاطر همراه تیم جوانان به تورنومنت جهانی اعزام شد تا تیم را زیر نظر داشته باشد.
او در مورد اعضای کادر فنی تیم ملی جوانان گفت: انتخاب سرمربی باید با دقت انتخاب می شد که این کار صورت گرفت. انتخاب بقیه اعضای کادر فنی و همچنین دانیال خاکبان به عنوان مربی تیم توسط خود سرمربی صورت گرفته است و سرمربی می داند که با کدام مربی می تواند راحت کار کند.
مشاور عالی فدراسیون شنا درباره برنامه های آماده سازی تیم ملی جوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خاطر نشان کرد: استارت فعالیت های تیم تازه شروع شده است. خوشبختانه خیلی از بازیکنان به دلیل حضور در قهرمانی جهان آماده هستند، در نتیجه دو ماه زمان مناسبی برای تمرینات تاکتیکی است. امیدوارم فدراسیون بازی های تدارکاتی خوبی را برای تیم ملی جوانان در نظر بگیرد.
وی افزود: اکثر بازیکنان فعلی تیم به خاطر حضور در مسابقات قهرمانی جهان نسبت به قبل باتجربه تر و پخته تر شده اند. ولی تمام تمرکز فدراسیون در این دو ماه باید روی بازی های تدارکاتی باشد.
غفوری در پاسخ به این سوال که آیا می توان نتیجه دوره قبلی را با توجه به شرایط فعلی حفظ کرد، گفت: حفظ نتیجه دوره قبلی خیلی سخت است. ژاپن در آسیا جلوتر از همه تیم ها و پیشتاز است. چهار تیم در آسیا خیلی نزدیک به هم پیش می روند. کسب مقام دوم تا پنجم بین تیم هایی مثل چین، قزاقستان، ایران، ازبکستان پخش می شود و قطعا هر تیمی کمتر اشتباه کند، بهتر نتیجه خواهد گرفت.
او در ادامه افزود: امتیاز مثبت کادر فنی تیم ملی جوانان این است که تیم آماده ای را به دست گرفته است. این تیم در ماه های قبلی تمرینات داشته است و بازیکنان چند ماه در اردوهای آمادگی به سر برده اند. هنر شب انگیز است که تیم را به اوج آمادگی برساند. من از انتخاب شب انگیز بسیار خوشحال شدم. امیدوارم با این سرمایه گذاری که فدراسیون روی جوانان کرده شاهد موفقیت های بیشتری باشیم همچنین مسئولان بازی تدارکاتی خوبی را قبل از مسابقات قهرمانی آسیا در نظر بگیرد.
انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: اردوی ترکیه زیر نظر جان اونسوی با کیفیت بالا در حال برگزاری است/ با نظر اونسوی دو شناگر به ارزروم اعزام شدند

رئیس کمیته فنی شنا در خصوص اردوی ترکیه ملی پوشان شنا ایران گفت: این اردو در شهر کوهستانی ارزروم ترکیه زیر نظر جان اونسوی مدیر فنی تیم‌ ملی شنا با کیفیت بالا درحال برگزاری است.

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.