نتایج مسابقات آبهای آزاد قهرمانی کشور بزرگسالان – گیلان

مسابقات شنا آب‌های آزاد بزرگسالان در رده سنی بالای ۲۵ سال ویژه آقایان روز چهارشنبه (11 مرداد ماه) در شهرستان رودسر پیگیری و با برتری تیم ملوان جوان گیلان به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مسابقات شنا آب های آزاد قهرمانی کشور بزرگسالان در رده سنی بالای ۲۵ سال ویژه آقایان عصر روز چهارشنبه (۱۱ مرداد ۱۴۰۲) به میزبانی استان گیلان در شهرستان رودسر برگزار شد.

در پایان این مسابقات تیم شنا ملوان جوان گیلان با کسب ۱۶۰ امتیاز در رده نخست ایستاد. همچنین تیم های پایگاه ملی اسپینر و استان تهران با کسب ۱۰۰ امتیاز بطور مشترک دوم شدند و تیم نوید دانه ایرانیان-خوزستان نیز با کسب ۹۸ امتیاز روی سکوی سوم این دوره از مسابقات کشوری قرار گرفت.

در رقابتهای شنای آبهای آزاد قهرمانی کشور حدود ۱۵۰ ورزشکار از استانهای گیلان، تهران، خراسان رضوی، خوزستان، مازندران، گلستان، کهگیلویه و بویراحمد و قزوین حضور داشتند که این شناگران در رده های سنی ۲۰ تا ۲۴ سال، ‌۲۵ تا ۲۹ سال، ۳۰ تا ۳۴ سال، ۳۵ تا ۳۹ سال، ۴۰ تا ۴۴ سال، ۴۵ تا ۴۹ سال، ۵۰ تا ۵۴ سال، ۵۵ تا ۵۹ سال، ۶۰ تا ۶۴ سال، ۶۵ تا ۶۹ سال و بالای ۷۰ سال با هم به رقابت پرداختند.

این رقابت ها در سه مسافت هزار متر، هزار و ۵۰۰ متر و ۲ هزار متر در ساحل شهرستان رودسر گیلان پیگیری و در پایان از سوی مسئولان برگزاری این مسابقات به تیمهای برتر حکم و جام قهرمانی و همچنین به نفرات برتر رده های سنی مختلف نیز مدال قهرمانی اهدا شد.

نتایج انفرادی مسابقات شنا آبهای آزاد_گیلان

نتایج تیمی مسابقات شنا آبهای آزاد_گیلان

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب