نتایج مسابقات شنا دختران جام لیان بوشهر

جشنواره شنا دختران در رده سنی زیر ۱۰ سال و مسابقات شنا مسافت بلند دختران در رده سنی ۱۱-۱۲ سال، تحت عنوان جام لیان ویژه استان های جنوب و شرق کشور به میزبانی بندر بوشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ جشنواره شنا دختران در رده سنی زیر ۱۰ سال و مسابقات شنا مسافت بلند دختران در رده سنی ۱۱-۱۲ سال، تحت عنوان جام لیان ویژه استان های جنوب و شرق کشور ۲ لغایت ۵ بهمن ماه به میزبانی بندر بوشهر برگزار شد.
این رقابت ها با حضور ۱۱۲ شناگر دختر در قالب ۱۸ تیم و ۸۸ شناگر دختر در قالب ۱۷ تیم از ۱۱ استان جنوب و شرق کشور پیگیری و در پایان در بخش جشنواره شنا زیر ۱۰ سال شش شناگر برتر هر ماده معرفی شدند و لوح شناگر ممتاز و نشان مسابقات را دریافت کردند. همچنین در بخش مسابقات مسافت بلند در رده سنی ۱۱-۱۲سال به نفرات برتر هر ماده حکم و مدال قهرمانی اهدا شد. در بخش تیمی مسابقات نیز تیم هیئت شنا استان فارس الف با ۵۱۱ امتیاز بر سکوی نخست ایستاد و باشگاه شناگران برتر بوشهر با ۴۰۵ و تیم رها آکواتیس بوشهر با ۳۹۹ امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

 

نتایج مسابقات شنا دختران ویژه استان های جنوب و شرق کشور، رده سنی ۱۱ – ۱۲ سال

نتایج جشنواره شنا دختران ویژه استان های جنوب و شرق کشور، رده سنی زیر ۱۰ سال

 

 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.