نتایج ملی پوشان شنا ایران درمسابقات بین المللی رم

سامیار عبدلی و مهرشاد دو شناگر ملی پوش ایران که برای کسب ورودی المپیک راهی مسابقات شنا رم شده بودند به کار خود در ماده های 50 و 100 آزاد و 100 متر پروانه پایان دادند. .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مهرشاد افقری و سامیار عبدلی دو شناگر ملی پوش ایران برای کسب ورودی المپیک راهی کشور ایتالیا شدند و در مسابقات بین المللی شنا رم با حریفان خود به رقابت پرداختند.

ابتدا در روز نخست این مسابقات جمعه (اول تیر ۱۴۰۳) مهرشاد افقری در مرحله مقدماتی ماده ۱۰۰ متر پروانه با ثبت زمان ۰۰:۵۴.۰۰ از راهیابی به فینال این ماده باز ماند. در ادامه سامیار عبدلی دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها ۵۰ متر کرال سینه را در مدت زمان ۰۰:۲۳.۰۷ شنا کرد و نتوانست جواز حضور در فینال این ماده را کسب کند.

در دومین روز از این مسابقات سامیار عبدلی روز شنبه(دوم تیر ۱۴۰۳) در ماده ۱۰۰ متر آزاد به آب زد که این شناگر در پایان با ثبت زمان ۰۱:۰۴.۰۰ به کار خود پایان داد.

مسابقات شنا بین المللی رم که بعنوان یکی از رقابت‌های مورد تایید فدراسیون جهانی ورزش‌های آبی است، اول الی سوم تیر برگزار می‌شود و این دو شناگر با هدایت گامر دیلانچیان برای کسب ورودی المپیک پاریس راهی این رقابت‌ها شدند.

اسامی شناگران اعزامی به مسابقات شنا رم -ایتالیا:

  1. سامیار عبدلی
  2. مهرشاد افقری

سرمربی: گامر دیلانچیان

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب