نتایج پایانی دهمین دوره لیگ شنا آقایان استان آذربایجان شرقی

مرحله دوم لیگ شنا استان آذربایجان شرقی ویژه آقایان تحت عنوان جام زنده یاد توفیق یوسف زاده به مناسبت دهه مبارک فجر روزهای پنجشنبه و جمعه(۱۹ و ۲۰ بهمن ماه) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مرحله دوم لیگ شنای استان آذربایجان شرقی در بخش آقایان تحت عنوان جام زنده یاد توفیق یوسف زاده به مناسبت دهه مبارک فجر روزهای پنجشنبه و جمعه(۱۹ و ۲۰ بهمن ماه) با حضور ۶ تیم برگزار شد که در پایان تیم‌های برتر این دوره از رقابت‌ها مشخص شدند و به شناگران برتر هر رده سنی نیز بطور جداگانه هدایای ویژه‌ اهدا شد.

مراسم اختتامیه این دوره از رقابت ها با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، شروین اسبقیان معاونت وزارت ورزش، ستوده نژاد مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان و هیات همراه در دومین مرحله لیگ شنای استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

مهندس کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان طی سفر به شهر تبریز به همراه شروین اسبقبان معاونت وزارت ورزش، ستوده نژاد مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان و هیات همراه با حضور در محل برگزاری مرحله دوم لیگ شنای استان آذربایجان شرقی از نزدیک شاهد رقابت ورزشکاران این رشته بودند.


ایشان در این بازدید با جمعی از ورزشکاران، اولیا و مربیان شناگران به گفت و گو پرداختند و خاطر نشان کردند؛ استخر بین‌المللی یادگار امام یکی از بهترین استخرهای ایران است که در مراحل پایانی تکمیل و بهره‌برداری قرار دارد و با افتتاح این استخر شاهد شکوفایی بیشتر این رشته ورزشی در استان آذربایجان شرقی خواهیم بود.


برای مشاهده نتایج کامل مسابقات روی لینک های زیر کلیک کنید.

تیم‌های شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها :

  1. استادیوم شنای میانه
  2. گروه ۱۱ توپخانه مراغه
  3. مقاومت شهید جوادی تبریز
  4. ماکسیمم الف
  5. ماکسیمم ب
  6. آکادمی شنای یثربی

تیم‌های برتر رده سنی ۱۳- ۱۴ سال :

مقام اول: تیم مقاومت شهید جوادی تبریز با مجموع ۸۶۸ امتیاز

مقام دوم: تیم ماکسیمم الف با مجموع ۷۰۴ امتیاز

مقام سوم: تیم استادیوم شنای میانه با مجموع ۶۵۹ امتیاز

تیم‌های برتر رده سنی ۱۵ سال و به بالا:

مقام اول: تیم مقاومت شهید جوادی با مجموع ۸۳۸ امتیاز

مقام دوم: تیم ماکسیمم الف با مجموع ۷۰۶ امتیاز

مقام سوم: تیم آکادمی یثربی با مجموع ۵۹۶ امتیاز

شناگران برتر:

شناگر برتر گروه سنی ۱۳- ۱۴ سال: مهدی احمد زاده

شناگر برتر گروه سنی بالای ۱۵ سال: امیرحسین فلاح

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب