نتایج پایانی دومین دوره مسابقات شنا جام آزادی

دومین دوره مسابقات شنای مسافت بلند جام آزادی با قهرمانی تیم سرزمین شنا در رده سنی ۱۴_۱۳ سال، پایگاه قهرمانی آزادی در رده سنی ۱۷_۱۵ و باشگاه اریس اصفهان در رده سنی بالای ۱۸ سال به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ دومین دوره مسابقات شنای مسافت بلند در رده سنی ۱۴_۱۳ سال، ۱۷_۱۵ سال و بالای ۱۸ سال تحت عنوان – جام آزادی (جشن پایان تابستان) هفتم الی دهم شهریور ۱۴۰۲ به میزبانی استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی پیگیری و به پایان رسید.

این رقابت ها با استقبال خوب شناگران سراسر کشور برگزار شد و در پایان در رده سنی ۱۴-۱۳ سال تیم سرزمین شنا در مجموع با کسب ۵۰۴ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد. همچنین در این رده سنی تیم های باشگاه اریس و مدرسه کیان شنا به ترتیب با ۴۶۱ و ۲۸۰ امتیاز دوم و سوم شدند.

در رده سنی ۱۷-۱۵ سال نیز پایگاه قهرمانی آزادی در مجموع با ۴۲۶ امتیاز بر سکوی نخست ایستاد و تیم های مدرسه شنای نور تهران و باشگاه اریس با امتیاز های ۳۹۱ و ۳۶۸ در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در رده سنی عموم (بالای ۱۸ سال) تیم باشگاه اریس اصفهان با کسب مجموع ۴۲۱ امتیاز مقام نخست این رده سنی را از آن خود کرد و تیم های پایگاه قهرمانی آزادی و مدرسه شنا بتیس به ترتیب با ۳۸۲ و ۳۴۱ امتیاز دوم و سوم شدند.

برای مشاهده امتیازات تیمی هر ره سنی این مسابقات در قالب فایل PDF بر روی لینک های زیر کلیک کنید.

امتیاز-نهایی-تیم-ها-در-رده-سنی-۱۳_۱۴-سال

امتیاز-نهایی-تیم-ها-در-رده-سنی-۱۵_۱۷-سال

امتیاز-نهایی-تیم-ها-در-رده-سنی-۱۸-و-۱۸-سال-به-بالا

نتایج-کامل-مرحله مقدماتی

نتایج کامل مرحله-فینال

بولتن دومین دوره مسابقات شنا جام آزادی 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.