نجفی: اردوی خوبی داشتیم و امیدوارم در قهرمانی جهان نتایج قابل قبولی بگیریم

سرمربی تیم واترپلو جوانان ایران گفت: در اردو از نظر تغذیه و امکانات وضعیت خیلی خوبی داشتیم و امیدوارم نتایج قابل قبولی در مسابقات قهرمانی جهان رقم بزنیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ حسین نجفی در گفت‌وگو با ایرنا درخصوص اعزام تیم واترپلو جوانان به رقابت‌های رومانی اظهار داشت: در ۵ سال اخیر این رده سنی هیچ اعزامی نداشته و این مسابقات بسیار خوب و تاثیرگذار خواهد بود. تیم ما حدود ۲ ماه تمرین داشته و حالا با آرژانتین و استرالیا همگروه هستیم. تمام تلاش ما پیروزی مقابل هر دو تیم است اما امید روی برد آرژانتین بیشتر است و شانس زیادی برای صعود به عنوان تیم دوم داریم زیرا استرالیا تیم مطرح و قدرتمندی است.

وی ادامه داد: برنامه ما این است که بازیکنان جوان پس از اعزام به رومانی، کم‌کم به تیم بزرگسالان تزریق شوند. در تمرینات، مسابقاتی با تیم بزرگسالان داشتیم که اکثرا پایاپای جلو رفتیم و یا مساوی یا با اختلاف کم بازی‌ها را به پایان رساندیم. در کل شخصا از این تیم حاضر راضی هستم و با توجه به اینکه ۲ روز زودتر از مسابقات به رومانی می‌رسیم، می‌توانیم تمرینات خوبی داشته باشیم و امیدوارم نتایج قابل قبولی رقم بزنیم.

سرمربی تیم واترپلو جوانان ایران درمورد وضعیت رسیدگی به ملی‌پوشان عنوان کرد: در اردو از نظر تغذیه و امکانات وضعیت خیلی خوبی داشتیم که نسبت به چیزی که خودم قبلا تجربه کردم، خیلی پیشرفت داشتیم. فدراسیون پزشکی ورزشی نیز به کمک ما آمد و تمام تست‌های پزشکی بازیکنان را انجام دادند. از نظر مالی فدراسیون روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد و ما نیز در اعزام محدودیت داشتیم اما با این حال ۱۴ بازیکن و ۴ همراه را برای مسابقات خواهیم برد.

وی افزود: یک تحول خوبی اتفاق افتاده و توجه خاضی نسبت به رده‌های سنی ایجاد شده. رده‌های سنی مختلفی را راه‌اندازی کردیم و مسابقاتی را برای آن‌ها برنامه‌ریزی کردیم تا به همه بازیکنان تا حد ممکن اهمیت دهیم و همه علاقه‌مندان دیده شوند. باید به جایی برسیم که دو یا سه تیم پشت تیم اصلی بزرگسالان داشته باشیم و لیگ‌های رده‌ها را نیز با جذابیت‌های زیادی برگزار کنیم.

نجفی با اشاره به بالا بودن تعداد تیم‌های لیگ رده‌های سنی نسبت به لیگ بزرگسالان گفت: در لیگ رده‌های سنی مربی‌های پویایی داریم و از طرف دیگر هزینه‌های تیم‌داری در آن بسیار پایین‌تر است. بازیکنان برای بازی در تیم‌ها پولی دریافت نمی‌کنند و معمولا اولیا حاضرند هزینه هم بدهند تا استعداد فرزندانشان از بین نرود.

وی در پایان تاکید کرد: لیگ بزرگسالان امسال به صورت رفت و برگشت خواهد بود و امیدواریم بتوانیم تماشاگران را نیز به مسابقات بیاوریم. پخش زنده بسیار در ورزش ما موثر است و بیشتر تلاش را بر این موضوع گذاشتیم تا بتوانیم تغییر بسیار خوبی را با این امر در واترپلو ایجاد کنیم.

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.