نجفی: اردوی خوبی داشتیم و امیدوارم در قهرمانی جهان نتایج قابل قبولی بگیریم

سرمربی تیم واترپلو جوانان ایران گفت: در اردو از نظر تغذیه و امکانات وضعیت خیلی خوبی داشتیم و امیدوارم نتایج قابل قبولی در مسابقات قهرمانی جهان رقم بزنیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ حسین نجفی در گفت‌وگو با ایرنا درخصوص اعزام تیم واترپلو جوانان به رقابت‌های رومانی اظهار داشت: در ۵ سال اخیر این رده سنی هیچ اعزامی نداشته و این مسابقات بسیار خوب و تاثیرگذار خواهد بود. تیم ما حدود ۲ ماه تمرین داشته و حالا با آرژانتین و استرالیا همگروه هستیم. تمام تلاش ما پیروزی مقابل هر دو تیم است اما امید روی برد آرژانتین بیشتر است و شانس زیادی برای صعود به عنوان تیم دوم داریم زیرا استرالیا تیم مطرح و قدرتمندی است.

وی ادامه داد: برنامه ما این است که بازیکنان جوان پس از اعزام به رومانی، کم‌کم به تیم بزرگسالان تزریق شوند. در تمرینات، مسابقاتی با تیم بزرگسالان داشتیم که اکثرا پایاپای جلو رفتیم و یا مساوی یا با اختلاف کم بازی‌ها را به پایان رساندیم. در کل شخصا از این تیم حاضر راضی هستم و با توجه به اینکه ۲ روز زودتر از مسابقات به رومانی می‌رسیم، می‌توانیم تمرینات خوبی داشته باشیم و امیدوارم نتایج قابل قبولی رقم بزنیم.

سرمربی تیم واترپلو جوانان ایران درمورد وضعیت رسیدگی به ملی‌پوشان عنوان کرد: در اردو از نظر تغذیه و امکانات وضعیت خیلی خوبی داشتیم که نسبت به چیزی که خودم قبلا تجربه کردم، خیلی پیشرفت داشتیم. فدراسیون پزشکی ورزشی نیز به کمک ما آمد و تمام تست‌های پزشکی بازیکنان را انجام دادند. از نظر مالی فدراسیون روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد و ما نیز در اعزام محدودیت داشتیم اما با این حال ۱۴ بازیکن و ۴ همراه را برای مسابقات خواهیم برد.

وی افزود: یک تحول خوبی اتفاق افتاده و توجه خاضی نسبت به رده‌های سنی ایجاد شده. رده‌های سنی مختلفی را راه‌اندازی کردیم و مسابقاتی را برای آن‌ها برنامه‌ریزی کردیم تا به همه بازیکنان تا حد ممکن اهمیت دهیم و همه علاقه‌مندان دیده شوند. باید به جایی برسیم که دو یا سه تیم پشت تیم اصلی بزرگسالان داشته باشیم و لیگ‌های رده‌ها را نیز با جذابیت‌های زیادی برگزار کنیم.

نجفی با اشاره به بالا بودن تعداد تیم‌های لیگ رده‌های سنی نسبت به لیگ بزرگسالان گفت: در لیگ رده‌های سنی مربی‌های پویایی داریم و از طرف دیگر هزینه‌های تیم‌داری در آن بسیار پایین‌تر است. بازیکنان برای بازی در تیم‌ها پولی دریافت نمی‌کنند و معمولا اولیا حاضرند هزینه هم بدهند تا استعداد فرزندانشان از بین نرود.

وی در پایان تاکید کرد: لیگ بزرگسالان امسال به صورت رفت و برگشت خواهد بود و امیدواریم بتوانیم تماشاگران را نیز به مسابقات بیاوریم. پخش زنده بسیار در ورزش ما موثر است و بیشتر تلاش را بر این موضوع گذاشتیم تا بتوانیم تغییر بسیار خوبی را با این امر در واترپلو ایجاد کنیم.

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب