نخستین جلسه کمیته رسانه فرهنگی فدراسیون ها برگزار شد

نخستین جلسه کمیته رسانه معاونت فرهنگی وزارت ورزش جوانان و فدراسیون های ورزشی به میزبانی فدراسیون شنا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ؛ دفتر فرهنگی فدراسیون شنا روز گذشته( یکشنبه) میزبان نخستین جلسه کمیته رسانه معاونت فرهنگی فدراسیون های ورزشی بود. در این جلسه اعضای حاضر با تدوین ساختار به لزوم تعامل با رسانه ها، تدوین بسته های جذاب فرهنگی، تعامل با ارگان های بالا دستی تاکید کردند.

لازم به ذکر است جلسه دوم کمیسیون رسانه معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان روز یکشنبه ۵ مهرماه ۱۳۹۴ به میزبانی فدراسیون قایقرانی برگزار خواهد شد.

 

 

 

صورت جلسه این نشست به شرح زیر است:

جلسه کمیسیون رسانه معاونت فرهنگی وزارت ورزش/
مقدمه – خوش‌آمدگویی
*محمود زاده – رئیس کارگروه فرهنگی – مسئول روابط عمومی و فرهنگی فدراسیون تیر و کمان:
– باید بسته‌های خوشرنگ و جذاب را به همه نشان دهیم
– شخصا از منتقدان فرهنگی در وزارت هستم
– باید کمپ فرهنگی را تشکیل دهیم و از چهره‌های شاخص در آن دعوت کنیم (سردبیران، مسئولان رسانه‌ها، هنرمندان، ورزشکاران و…)

* حمید خم جانی – داور پیشکسوت بسکتبال – مسئول فرهنگی فدراسیون نجات غریق:
– این موضوع فرهنگی باید از بعد بالای فدراسیون‌ها شروع شود.
– موضوع فرهنگ ورزش باید از داخل خود فدراسیون‌ها پیگیری شود.
– نقطه نظر مشاور فرهنگی وزارت را بگیریم.
– دستاوردها و محورهای بحث جلسات در سایت فدراسیون‌ها منعکس شود.
– حوزه تبلیغات بسیار مهم است و باید از تبلیغ در سایت‌ها به گوش مسئولان برسد.

*احسان سلگی – روابط عمومیو فرهنگی فدراسیون ناشنوایان:
– رسانه‌ها بیشتر دنبال حاشیه‌های ورزش و فدراسیون‌ها دنبال نتایج هستند.
– رسانه‌ها باید بیشتر به محور فرهنگی بپردازند.
– باید تعادل بیشتر با نمایندگان رسانه‌های جمعی داشت.
* امیرداود کمالی – روابط عمومی و فرهنگی فدراسیون شنا
– باید با طراحی بسته‌های جذاب فرهنگی در رسانه ها جا باز کنیم.
* فاطمه کمالی – روابط عمومی و فرهنگی پیوند اعضا
-رسانه‌ها باید راجع به همه ورزش‌ها بیشتر بپردازند. بیشتر به بحث ماهیت ورزش کار کنند تا شاهد توسعه فرهنگ ورزشی باشیم.

*آبستان – روابط عمومی و فرهنگی فدراسیون نابینایان:
– بیشتر به بحث روابط عمومی و دغدغه روابط عمومی توجه داشته و نگاه فرهنگی نداریم.
– باید برند جامعه فرهنگی و ورزش طراحی شود.
– طراحی وبلاگ – معرفی خودمان نخستین اقدام برای اعلام موجودیت است.
– باید مشخص شود کار گروه از کجا شروع و باید به کجا برسد.
– متاسفانه وقتی برای مسئولان فرهنگی وزارت دعوت نامه می‌زنیم نمی‌آیند.
– باید مسائل فرهنگی برای ورزشکاران تعریف و مطرح شود.
– تعامل با سایر روابط عمومی‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.
* گودرزی – مسئول فرهنگی فدراسیون قایقرانی
بهترین پیشنهاد دعوت از روسای فدراسیون‌ها برای حضور در جلسات است.

*علیرضا مرادی مسئول فرهنگی ورزش های دانشگاهی:
– بیشترین انتقاد به وزارت ورزش و کمیته فرهنگی وارد است زیرا بعد از جلسات فرهنگی لااقل باید صورت جلسه بفرستد
– رسانه‌ها به جای برد و باخت می توانند موارد مختلف را منعکس کنند.
– در وزارت ورزش من ندیدم مباحث فرهنگی منعکس ‌شود.

* یادگاری – مسئول روابط عمومی و فرهنگی فدراسیون ژیمناستیک:
– رسانه‌ها به دنبال خبر و مخاطب محور هستند
– دعوت از مسئولان رسانه‌ها برای توسعه کار فرهنگی لازم است

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

چهارمی تیم ملی واترپلوی ایران در کاپ جهانی دیویژن ۲/ شکست ثانیه‌های پایانی مقابل چین در دیدار رده‌بندی 

تیم ملی واترپلوی ایران در دیدار رده‌بندی کاپ جهانی  دیویژن ۲ در یک مصاف بسیار نزدیک مقابل چین، ۱۲-۱۱ بازی را واگذار کرد و با وجود شایستگی از کسب عنوان سومی این رقابتها بازماند.