نسیمی شاد باز هم رکورد شکست و برنز گرفت

ملی پوش شنای ایران در صد متر قورباغه با بهبود رکورد ملی این ماده در رده سنی 17-15 سال به نشان برنز دست یافت.

به گزارش فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ در مسابقات شنای رده سنی قهرمانی آسیا، آریا نسیمی شاد در ماده ۱۰۰ متر قورباغه توانست مدال برنز را از آن خود کند.

شناگر کشورمان ۱۰۰ متر قورباغه  را در یک دقیقه و ۴ثانیه و ۴۷صدم ثانیه طی کرد و بعد از شناگرانی از ژاپن سوم شد. او با این زمان بار دیگر رکورد ملی این ماده را در رده سنی زیر ۱۷ سال به نام خود ثبت کرد. نسیمی شاد صبح امروز هم با ثبت زمان ۱:۰۴:۹۰ رکورد ملی ماده ۱۰۰ متر قورباغه را شکست تا به فینال برسد.

در دیگر فینال های برگزار شده مهدی انصاری ۵۰ متر قورباغه را در ۲۹.۶۱ شنا کرد و به مقام ششم رسید. او در ۱۰۰متر پروانه هم با رکورد ۵۵:۶۹ هشتم شد. علیرضا امین زمردی دیگر شناگر ایران نیز در رده سنی ۱۴-۱۳ سال (C آسیا) با ثبت زمان ۵۴.۸۴ به مقام چهارم ماده ۱۰۰ متر آزاد رسید. این شناگر جوان کشورمان در ماده ۵۰متر کرال پشت هم با رکورد ۲۸.۶۲ به مقام پنجمی دست یافت.

در دیگر فینال روز نخست، محسن مهمان نواز در ماده ۲۰۰متر کرال پشت زمان ۲:۱۷.۴۴ را ثبت کرد و هشتم شد.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.