نشست روسای هیئت شنای شهرستانهای استان گیلان برگزار شد

هیئت شنا استان گیلان در هفته گذشته علاوه بر برگزاری نشست روسای هیئت شنای شهرستانها، از بازیکنان تیم واترپلوی دختران زیر16 سال این استان هم تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ هیئت شنای استان گیلان در هفته ای که گذشت، در راستای توسعه ورزش چند برنامه را در دستور کار خود قرار داد. از همین رو و با هدف ایجاد انگیزه در ورزشکاران طی مراسمی از بازیکنان تیم واترپلوی دختران زیر ۱۶ سال این استان تقدیر شد.

در این مراسم که صبح روز چهارشنبه (پنجم آذر) برگزار شد از بازیکنان تیم واترپلوی دختران زیر۱۶ سال استان گیلان که در مسابقات کشوری خوش درخشیدند، در دفتر هیئت شنای استان گیلان تجلیل بعمل آمد.

این مراسم با حضور پرویز گلریز (رئیس هیئت شنا) و افسانه اسدان(نائب رئیس هیئت شنای استان)، عباس سلیمی و مریم آبیاری( نائب رئیس) و کیوان آخوندنیا (دبیر هیئت شنای شهرستان رشت) برگزار شد. در این برنامه از بازیکنان و مربیان تیم واترپلوی دختران زیر۱۶ سال با اهدا لوح تقدیر و هدایایی تقدیر شد.

در ادامه برنامه های هیئت شنای گیلان با هدف  تاکید  بر ایجاد انسجام بین شهرستانها و تعامل با هیئت شنا این استان نشست روسای هیئت شنای شهرستانها صبح روز پنجشنبه (ششم آذر) برگزار شد.

در این نشست سلیمی (دبیر هیئت شنای استان گیلان)و روسای شهرستانهای رشت، لاهیجان ، بندرانزلی ، فومن ، لشت نشاء، رودسر، خمام و تالش حضور یافتند و در خصوص عملکرد شش ماهه اول سال و برنامه های شش ماهه دوم سال گفتگو و تبادل نظر شد .

دبیر هیئت شنای گیلان با تاکید بر ایجاد انسجام بین شهرستانها و تعامل با هیئت شنا استان گیلان گفت : شهرستانها اسامی شناگرانی که رکوردهای خوبی دارند را جهت تشکیل یک تیم مناسب و قوی سریعتر به استان معرفی نمایند .

سلیمی در این نشست برگزاری لیگ شنای استانی رده سنی ۱۱ تا ۱۲ سال و ۱۳ تا ۱۴ سال را در سال جاری مطرح کرد و افزود: در نظر داریم با هماهنگی و تعامل شهرستانها این لیگ را برای دومین بار در سه ماهه آخر سال برگزار نمائیمن تا یک ماه آینده آماده شنیدن نقطه نظرات و پیشنهادات روسای شهرستانها هستیم تا بتواینم دستورالعمل این دوره از مسابقات را تدوین نماییم.

وی افزود : در ایام مبارک دهه فجر در نظر داریم مسابقات ۱۰ و ۱۱ سال شنای استانی را به میزبانی تالش برگزار کنیم.

او همچنین خبر داد : در آینده ای نزدیک برای بالا بردن سطح علمی مربیان جهت برگزاری کلینیک طراحی تمرین مختص مربیان شنا و واترپلو برنامه ریزی خواهیم کرد.

دبیر هیئت شنای گیلان در ادامه جهت برگزاری کلاس مربیگری درجه۳ واترپلو در سطح استان اعلام آمادگی نمود و از شهرستانها خواست تا نفرات متقاضی را به هیئت معرفی نمایند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب