نظرپور: در مسابقات پیش رو به عنوان مربی ورزشکار حاضر می شوم

شهنام نظرپور مدال آور شیرجه در مسابقات آسیایی ژاپن گفت: منتظر پاداش وعده داده شده از سوی وزارت ورزش و جوانان هستیم و امیدوارم به دستمان برسد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛  روز یکشنبه (۱۲دی ماه) ازشهنام نظرپور و مجتبی ولی‌پور، شیرجه روهای مدال آور کشور که موفق به کسب مدال برنز در مسابقات قهرمانی آسیا شدند در فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو تقدیر شد.
شهنام نظرپور در این باره گفت: فدراسیون با اهدای سه نیم سکه از من، مجتبی ولی پور و قائم میرابیان، مربی تیم، تقدیر کرد.
وی درباره میزان پاداش اهدایی از سوی فدراسیون اظهار داشت: همین میزان پاداش نیز در سال های گذشته وجود نداشت البته ما منتظر جایزه وزارت ورزش و جوانان هستیم. امیدوارم پاداش قابل توجهی باشد و البته به دستمان برسد.
ملی پوش شیرجه درخصوص ادامه همکاری اش با تیم ملی اظهار داشت: در جلسه همه به  این نتیجه رسیدند که بزرگسالان هم چنان در تیم بمانند و در کنار آن ها جوانان نیز تمرین کنند زیرا به دلیل نبود اردو و مسابقات برون مرزی لازم است، شیرجه روهای بزرگسال در تیم حضور داشته باشند تا جوان ترها آنها را الگوی خود قرار دهند. همان طور که ما در جوانی، هدایتی، میرابیان و طاق بستانی را الگوی خود قرار می دادیم.
نظر پور افزود: هیات استان کرمانشاه قصد دارد به سرمربیگری حسینی، ۴ نفر را که من هم جزء آنها هستم را به مسابقات باشگاهی هلند که از سطح خوبی برخوردار است، اعزام کند. این مسابقات اوایل بهمن برگزار می شود البته من در این رقابت ها به عنوان مربی ورزشکار حاضر می شوم.
انتهای پیام
image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.