نفت آبادان قهرمان لیگ دسته یک واترپلو کشور شد

چهاردهمین دوره لیگ دسته یک واترپلو کشور با قهرمانی تیم نفت آبان به پایان رسید. تیم های قهرمان مشهد و نفت تهران به ترتیب دوم و سوم شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ چهاردهمین دوره مسابقات لیگ دسته یک واترپلو باشگاه‌های کشور سال ۱۴۰۱  با حضور ۸ تیم در دو گروه ۴ تیمی (۲۱ الی ۲۳ اسفند ۱۴۰۱) در استخر قهرمانی  مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

در دیدار فینال این دوره از مسابقات دو تیم نفت آبادان و قهرمان مشهد به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۱۷ بر ۱۲ به سود آبادان به پایان رسید و با این نتیجه تیم نفت آبادان موفق شد عنوان قهرمانی چهاردهمین دوره لیگ دسته یک واترپلو سال ۱۴۰۱ را به نام خود ثبت کند. همچنین تیم های قهرمان مشهد و نفت تهران به ترتیب در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

آکادمی قهرمان مشهد، پاس یزد، شهرداری تبریز، رعدپدافند، فارس، نیروی زمینی ارتش، نفت آبادان و نفت تهران ۸ تیم حاضر در این مسابقات بودند.

 

رده بندی نهایی چهاردهمین دوره لیگ دسته یک واترپلو کشور: 

  1. نفت آبادان
  2. آکادمی قهرمان مشهد
  3. نفت تهران
  4. رعد پدافند هوایی اصفهان

 

 

 

  • رده بندی

رعد پدافند ۱۰ _ ۱۲ نفت تهران 

  • فینال

قهرمان مشهد ۱۲ _۱۷ نفت آبادان

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.