نفت تهران با نیک بسپار یزد و نوپاد تهران با میرداماد تبریز مصاف خواهند کرد

برنده دیدار تیمهای نفت تهران با نیک بسپار یزد و نوپاد تهران با میرداماد تبریز به فینال مرحله نخست هشتمین دوره مسابقات واترپلو دسته اول باشگاههای کشور صعود خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، مرحله اول مسابقات واترپلو دسته اول باشگاههای کشور که از روز سه شنبه ٢٣ آبان در استخر ٩ دی تهران و با حضور ١١تیم نفت آبادان، نفت تهران، میرداماد تبریز، کوثر رشت، نوپاد تهران، کولان کردستان، نوفلاح تهران، نیک بسپار یزد و هرمزگان آغاز شده است، پنجشنبه شب با برگزاری ٢ پیگیری شد و طی آنها علاوه بر میرداماد تبریز و نیک بسپار یزد چهره ٢ تیم دیگر صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مشخص شد.
در دیدار نخست نفت تهران ١۰بر۶ هرمزگان راشکست داد و در دومین بازی جدال حساس نوپاد تهران با صنعت نفت آبادان به برتری نزدیک٩بر ٨ تیم تهرانی منجر شد تا صبح فردا جمعه٢۶ آبان بر اساس قرعه نفت تهران به مصاف تیم نیک بسپار یزد برود و میرداماد تبریز با نوپاد تهران روبرو شود تا تیمهای برنده راهی فینال این رقابتهاشوند.

شایان ذکر است عصر پنجشنبه تیم نوفلاح۶بر٣ کوثر را از پیش رو برداشت تا صاحب عنوان هشتمی این رقابتها شودپس از این تیم کوثر دهم وکولان کردستان یازدهم شدند.

دیدارهای رده بندی و فینال این مسابقات عصر فردا برگزار خواهد شد.

image_printپرینت مطلب