آغاز سال نو مبارک باد

فرا رسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال 1402 که متقارن شده است با حلول ماه مبارک رمضان را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبرالیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛  شیشه عطر بهار، لب دیوار شکست و همه جا پر شد از بوی خدا، همه جا آیت اوست! عید نوروز چهره ای دل انگیز از آفرینش است که همزمان با تحول طبیعت ، آمدن بهار را به بندگان بشارت داده و جلوه جمال حق را در آئینه طبیعت منعکس می کند .

فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو به نمایندگی از خانواده بزرگ ورزش های آبی آغاز سال ۱۴۰۲ و فرارسیدن بهار پرطراوت زمین و تقارن آن ما حلول ماه مبارک رمضان و بهار قرآن که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است را به تمامی مردم ایران تبریک و تهنیت عرض کرده و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند متعال و سبحان برای ایرانیان سراسر دنیا  مسئلت دارد.

سال نو فدراسیون شنا

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.